Inlägg från: Taliya |Visa alla inlägg
  • Taliya

Vi med BIM September 2017

Hej allihopa!

Jag har läst i denna tråd under några dagar för att tolka olika symptom. Jag är 29 år, har en dotter på 2,5 år, har mellan 27-32 dagars cykel med ca 4 dagars mens.

Jag är nu inne på andra försöket, hade ÄL ca 31 aug, den 2 sep hade jag lite molande värk, den 4 hade jag ovanligt smärtsam molande värk. Jag var tvungen att ta värktabletter å låg bara i soffan å kved. Jag har aldrig haft så stark molande värk innan mens och verkligen inte utan att få mens 1-2 dagar efter!

Jag hat också någon dag haft liite sursa uppstötningar, varit lite illamående om jag inte ätit på ett tag, varit lite extra känslosam. Jag har aldrig känt på min trapp, men har varit såå misstänksam och övrig att jag bara blev tvungen. Kände igår, i förrgår och typ 4 dagar sedan. Den ärr låg, stängd, ganska hård och "slidgången" känns ganska svullen.

Jag har tagit alldeles för många gravtest och alla har varit negativa! :( Fram till idag!! Men skulle vilja ha lite bekräftelse eftersom det är svagt. Jag är nu på BIM -4 och har testat med stickor från graviditetskollen.se.

Ursäkta det långa inlägget, men ville ge er så mycket info som möjligt ;)

Grattis till alla som plussat och styrkekramar till er som försätter kämpa! Lycka till alla!

• Taliya

Ja, asså i förrgår fick jag ett så svagt streck att det inte syns på kameran, igår var det totalnegativt. Tänkte vänta till imorgon, men eftersom jag har en del testet kvar kunde jag inte låta bli.

Här e en bild på dagens test tillsammans med testet från i förrgår där jag kunde ANA ett svagt svagt svaaaagt streck

• Taliya
    Lanza2017 skrev 2017-09-11 19:29:30 följande:

Det ser ut som ett positivt streck :) jag hade väldigt svagt streck på bim -2 och testade negativt med clearblue digital samma dag så blev helt förstörd och tänkte att det va kört dena månad med. men på bim dagen så plussade jag med det digitala fast med morgon urin då. kan nog med att säga grattis till dig tror det kmr vli starkare längre fram :))

Tack! Jag ska prova igen på onsdag morgon.. Om jag kan hålla mig undan imorgon bitti Tungan ute
  • Taliya

Kunde såklart inte hålla mig ifrån att testa idag igen. Fick ju ett supersvagt streck igår med gravkollen sticka. I morse vid sju tog jag ett, hade dock endast sovit tre timmar och det vart nog väldigt utspätt, så det vart ju väldigt negativt ???? usch vad jobbigt det var.

Men sen sov jag mellan 8 och 13.. tog förstås ett till test och det visade detta:

Positivt va?

Svar på tråden Vi med BIM September 2017