• Loomi

Vi med BIM September 2017

Hej,

Hoppar gärna in här med er!

Hoppas på att bli gravid! Har BIM 18/9 ungefär. Har inte helt koll men tror att jag hade ÄL igår eller kanske t o m idag... hade för 2 dagar sen ungefär som mensvärk medan jag idag haft mer hugg, nertill i magen. Kanske är ägget som släppt? Någon dom vet?

Kul att vara här iaf ???? Har en 3-åring sen tidigare.

• Loomi
    S79 skrev 2017-09-06 10:45:29 följande:

Imorse kom mensen. Fasen också, jag som verkligen hoppades att den inte skulle komma :( känns skit faktiskt...

Vad tråkigt! Minns hur det kändes när jag försökte bli gravid förra gången! Hur sänkt man blev när man hoppas så mycket. Hur länge har ni försökt?

Inne på första försöket här, BIM 18/9 ca.

• Loomi

Hej.

Jag har BIM den 18e. Är på ÄL+7 idag. Mådde så illa igår kväll men tänkte att det berodde på att jag ätit dåligt. Ätit bättre idag men mår nu igen... någon som känner igen sig??

• Loomi
    marsen skrev 2017-09-11 09:28:30 följande:

Alltså... Trodde inte på gravtestet igår för det tog sån tid att ens bli ett svaaagt streck. Gjorde ett nytt idag och ett klart synligt streck visade sin inom 5 minuter. Men jag vågar ändå inte tro på det!

Min sambo längtar ihjäl sig efter biologiska barn. Jag har två sedan innan . vill berätta för han nu nu nuuuu! Men tänk om testen inte stämmer?!! Fick med dem gratis när jag köpte LH-stickor så tänker att de är nå B-märke. Vet inte vad det är för märke. Låg i gröna sånna foliepåsar.

Men strecket SYNS! BIM -4

Låter ju onekligen som ett Plus! Stort grattis! Solig
    Om du testar imorgon igen då (kanske annat märke på testet) och det fortfarande visar så är det ju garanterat ett plus! 
  • Loomi

ÄL+7 här idag! Någon som ligger ungefär lika i tiden?
    Nu börjar jag bli otålig! Beställde hem testa-tidigt-tester igår...
    Tänkte testa på torsdag eller fredag, ÄL+10 eller+11. 

Jäkla väntan nu.... Skrattande

• Loomi
    Aurora1988 skrev 2017-09-11 10:08:20 följande:

Jag är på ÄL+8 idag, så ungefär lika!

Är också riktigt otålig!

Börjar känna av en massa symptom (eller PMS? Eller inbillning?) så vill bara testa nu! Men har bestämt mig för att vänta till ÄL +14. Ska försöka iaf!

Känner du nånting?

Två em/kvällar i rad nu har jag mått illa men jag vet inte om det är något symptom, minns inte från förra graviditeten om jag skulle ha varit illamående så tidigt. Annars känner jag lite att det spännen och drar i magen och ryggen. Vad känner du för symptom?
  • Loomi
    marsen skrev 2017-09-11 10:08:26 följande:

Idag ser testet ut så här. BIM -4. Törs jag berätta för sambon att han ska bli pappa??

Vad kul, ser ut att vara ett plus! Grattis!

Jag hade tagit ett till test i morgon och är det starkare hade jag berättat!
  • Loomi
    marsen skrev 2017-09-12 21:12:24 följande:

Jag ÄR gravid! Svaagt positivt BIM -5. Igår BIM -4 så starkt att jag vågade berätta för sambon. Idag syns det även på kvällsurinen! :D

SÅ roligt, grattis!!
  • Loomi
    hilem skrev 2017-09-14 06:15:07 följande:

Plusade nu på BIM+8. Så lyckliga är vi!

Så roligt, stort grattis!
  • Loomi

BIM-dagen idag! Testade i lördags på BIM-2 och testet var då negativt.

Har inte fått mensen ännu men är ganska inställd på att den kommer, det känns som det brukar kännas när jag ska ha mens.... Första försöket var det nu!

• Loomi

God morgon.

Nu har min mens kommit... första försöket tog inte alltså inte! Bara att försöka på nytt, ÄL 4-5 oktober

Svar på tråden Vi med BIM September 2017