Vi med BIM September 2017
Hoppar in här jag med :) BIM 18/9. Andra försöker med tredje barnet.
Var stensäker på att jag var gravid förra månaden, så nu har jag inte alla några förhoppningar haha.
Hoppar in här jag med :) BIM 18/9. Andra försöker med tredje barnet.
Var stensäker på att jag var gravid förra månaden, så nu har jag inte alla några förhoppningar haha.
Mjooooo litet svagt streck på RFSU i morse, kunde inte hålla mig. Kontrollfreak. Haha
Det drar o spänner idag ut mot äggstockarna typ.
Får se om detta går vägen. =)
Första barnet!
Min mensapp påminde mig att det idag är 5 dagar till bim. Tidigare månader (försökt sen april/maj) har jag testat tokmycket och alldeles för tidigt men denna månad har jag en mer avslappnad inställning. Kanske för att jag inte förväntar mig ett plus vilket är ledsamt men också skönt att inte hoppas för mycket.
Gjorde nytt test idag. Även det visade ett svagt plus på BIM -2. Kan inte riktigt smälta in det ännu.
Om det skulle gå vägen beräknas bebis komma 7 juni. Som brorsan var beräknad :)
Grattis :D
Men blir det inte i maj bebben blir beräknad? Det är väl 9 månader från det att man hade sin första mensdag :D
Jaha BIM idag. Får se om det kommer någon mens! Har dock inga förhoppningar, det blir som det blir :) Känns skönt att jag kunna ha den inställningen då jag förra månaden (första försöket) var stensäker på att jag var gravid!
Coolt! Jag hade också alla symtom förra månaden men mensen kom. Så snopet! Har två barn sedan tidigare och de har kommit till på första försöket båda två, så jag trodde väl nånstans att det skulle bli så denna gång också men inte det :P
Så mysigt med bebis,grattis igen :) Har du barn sedan tidigare?
BIM idag, ingen mens har dykt upp. Brukar alltid komma på dag 33, ibland 32. Får ganska kraftig mensvärk, men inget sånt känns som att det är på G. Spännande att se om det tagit sig denna månad eller ej!
BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!
Faaan... igår fick jag ett svagt plus. Idag fick jag negativt på ett digitalt. Fan jävla skit orkar inte
Lämnar tråden i o m mitt plus på BIM, och går över till BF maj 2018 :D Stort lycka till allihop!