Inlägg från: vickanj82 |Visa alla inlägg
  • vickanj82

Vi med BIM September 2017

Hoppar in här. Nu på 2a försöket.

Tog ÄL test i fredags som var jätte positivt och det bara 5 dagar efter avslutad mens så blev förvånad. Men nu har vi myst på. Och känns extra roligt och förväntansfullt när man vet att man prickar. Bara att hoppas på det bästa nu. Bim 22 sep

• vickanj82
    Ungmensäker skrev 2017-09-06 20:26:38 följande:

Hallå tjejer! Äl+4 idag.. kan man få symptom redan nu? Har haft ont i magen som molvärk ända sen ägglossningen och idag fick jag halsbränna, aldrig haft det förut! Vad tror ni?

Är inne på ÄL+5 och tyckte mig få " mensvärk" för 2 dagar sedan. och sen hade jag jätte ont och ömt nere mellan benen Flört. Idag har jag mått illa från och till. Men jag vill inte ta in det för mycket då det känns föööör tidigt.
  • vickanj82
    FruganD skrev 2017-09-07 16:33:47 följande:

Cykeldag 12..

ÄL-test negativt, men en klar ökning av LH kan åtminstone ses....

Snart ÄL så man kan sexa loss ;)

Bild ett får

Bild från igår och idag....

Grattis till Er som plussat <3

Om jag var du hade jag testat fler gånger på dagen för det sista var riktigt starkt!
  • vickanj82

Är på ca Äl+9 idag. Känner inte av någonting. Så himla tråkigt för jag var väldigt glad för att vi prickade ÄL. Tog test idag som var negativt men kan ju vara för tidigt men ändå har tappat hoppet denna gång. BIM är inte förens 22.e sept

• vickanj82
    marsen skrev 2017-09-12 21:09:19 följande:

Jag kände inte heller av något. Testade så tidigt som BIM -8. Negativt såklart. Och sen 7 och sen 6. Men på BIM -5 plussade jag! Känner fortfarande inte av något, så har svårt att ta in det trots att det blir starkare och starkare för varje dag. Tappa inte hoppet! :D

Tack ? Ska testa i helgen tänkte jag då är det Äl+14 ca. Väntar ju inte mens förens ca 22a men tänker att den kanske kan hoppa till helgen ist då det blir 14 dagar efter äl. Vi får se . Fortarande inga känningar på ev graviditet
  • vickanj82

Igår kväll och natt och nu idag har jag ont långt nere i magen och typ lite mellan benen. Det spänner,drar och sticker lite.Så svårt att beskriva. Någon som känner igen det som ett gravid symptom?

• vickanj82
    Bajkal skrev 2017-09-14 19:35:52 följande:

Ja jag! Hade ett MA för ett halvår sen. 13 v. Då hade jag så i början. =)

Åh jag hoppas ? men vill inte ta in för mycket då börjar jag nog inbilla mig saker
  • vickanj82
    ereywin skrev 2017-09-14 20:09:03 följande:

Jag har så nu så jag hoppas också att det är ett gravidtecken, ska testa på lördag om jag inte har fått någon mens då tänker jag :)

Tänkte också testa på lördag eller söndag. Är då på ca Äl+14
  • vickanj82

Hade som stark mensvärk hela natten. Vaknade några gånger av det. Känner av det lite från och till nu under dagen men hoppas på att inte få så ont ikväll igen. Men hoppas verkligen det är pga ev graviditet annars känns det som något är ju fel i kroppen. Mådde illa imorse med, vilket blir typ 3e dagen i rad. Men är fortfaranfe inte hoppfull

• vickanj82
    Njcm skrev 2017-09-15 13:28:03 följande:

Åh håller tummarna! Mensvärk kam börja tidigt i graviditeten då livmodern växer :)

Hoppas! Känner mig ovanligt trött i kroppen och huvudet sen igår. Och även yr när jag går upp på morgonen. Är nog skengravid ;)
  • vickanj82

Tänkte ta ett test imorgon bitti. Äl+14 men en vecka kvar till mens. Tror ni det är för tidigt? Vet inte heller riktigt hur jag ska tro när mensen ska komma. Enligt app och föra månaden så ska det vara 22a. Men om man räknar 14 dagar efter äl som tydligen är vanligast så är det ju nu?

• vickanj82

Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.

• vickanj82

Tempat varje morgon och idag sjönk tempen så nu väntar jag mig mensen idag eller imorgon. Tråkigt för vi prickade ÄL väldigt bra. BIM 22

Svar på tråden Vi med BIM September 2017