Inlägg från: FruganD |Visa alla inlägg
  • FruganD

Vi med BIM September 2017

Jokri85 skrev 2017-08-31 14:54:38 följande:

Kunde såklart inte hålla mig. Ser ut att vara något streck där.... svårt att ta in. Jag anade ju...men ändå känns det så overkligt när det knappt märks något?!

Haha

Jag ska testa tisdag morgon igen när jag får den som säger 1-2 veckor gravid t.ex så får vi se... är försiktigt positiv.

Första försöket till nr 2. Använde oss av clearblue dubbel hormonindikator. För att få fram EXAKT ÄL.

Men stort grattis!! :)
  • FruganD
    Percafluviatilis skrev 2017-09-04 07:53:31 följande:

Frågar här också, alltid bra med fler ögon. Ser ni något här?

Tyvärr ser jag ingenting ????
  • FruganD

Dag 10 i menscykeln och första äl-testet gjort.

Negativt såklart, men är livrädd för att missa ÄL då jag bara haft två menscykler sedan sonen föddes i maj.

Köpt två paket av Clearblues ÄL-test, så jag kan testa 20 dagar fr.o.m. nu :D

Hoppas hoppas jag får en glad gubbe snart.

Enligt appen jag använt mig sedan första mens efter förlossningen ska ÄL infinna sig på lördag.

Spännande är det!

Stort grattis till Er som plussat <3

• FruganD

CD 11 och negativt ÄL-test, som förväntat...

vill få glad gubbe NU!!

Det slog mig förut - räcker det att ta ett ÄL-test/dag..?

Eller ska man ta morgon och kväll..?

• FruganD

Cykeldag 12..

ÄL-test negativt, men en klar ökning av LH kan åtminstone ses....

Snart ÄL så man kan sexa loss ;)

Bild ett får

Bild från igår och idag....

Grattis till Er som plussat <3

• FruganD
    vickanj82 skrev 2017-09-07 18:35:31 följande:

Om jag var du hade jag testat fler gånger på dagen för det sista var riktigt starkt!

Tog faktiskt ett på eftermiddagen nu, och det var negativt. Tog dock ingen bild på det, då det var första ÄL-testet som jag provade det från Testlagret.

De två ovan är från Clearblue.

Testar imorgon bitti igen :)

Tror dock att man får ligga lite idag med, utifall att :D
  • FruganD
    AAMLB skrev 2017-09-07 21:14:01 följande:

Vad betyder detta !? Är på dag 17 i cykeln och idag får jag detta utslag på ÄL test. Enligt kalender borde min ÄL varit i tisdags, men igår och idag har jag haft ÄL flytningar.. är testet neg elle pos? Överst är ett helt negativt från en dag efter mensen slutade, det andra testet tog jag idag just pga flytningar... vad tror ni ?

Nu vet jag inte hur just dessa test funkar, men ska inte test-strecket vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket?

Så är det iaf på de testen jag har från Testlagret :)
  • FruganD
    knivskrik skrev 2017-09-08 08:24:29 följande:

Just nu vet jag inte riktigt... Trodde att jag hade bim i början av veckan. Ingen mens, lite småblödningar på toapappret på morgonen som sedan har avtagit under dagen och inte alls varit av menskaraktär. Appen jag fyller i temperaturen i beräknar istället att ägglossning skedde torsdag-fredag förra veckan. Är idag på  cykeldag 34 och jag har haft långa cykler förut även om det brukar hålla sig mellan 27-30 dagar. Önskar bara att de riktigt långa kunde hålla sig borta nu!  

Har också haft sinnessjukt ont i brösten hela veckan. Känns som att de ska sprängas.

Har du tagit ett grav-test?
  • FruganD
    knivskrik skrev 2017-09-08 08:52:04 följande:

Japp, i morse. Negativt.

Men va tråkigt :(
  • FruganD

Äntligen!

Sjukt ändå vad väl kroppen visar att ÄL är på gång, aldrig tänkt på det tidigare.

(Vattniga flytningar, ökad sexlust och hugg vid äggstocken)

Här ska liggas :D

Svar på tråden Vi med BIM September 2017