Inlägg från: saraama |Visa alla inlägg
  • saraama

Vi med BIM September 2017

Hej! Jag har följt denna tråden hela september och gått och väntat på idag 19/9 då jag enligt appen har BIM. Nu måste jag skriva något känner jag :)

Vi använde ägglossningstest denna månad och fick stegring och starkare streck än kontrollstrecket den 7/9 (som även appen visade). Vi körde på hela den veckan men jag har inte trott på det. Jag har mått som vanligt förutom en lätt mensvärk hela tiden.

Idag tog jag testet jag haft hemma i beredskap och visst är det ett streck där? Inte starkt men för tydligt för att vara ett spök?! Vad tycker ni?

Grattis alla som fått era PLUS!

• saraama
    Lucia1987 skrev 2017-09-19 08:33:26 följande:

Woop woop....stort grattis :)

Grattis till dig också :) Är helt skakig och illamående nu... Har ett så stort behov av att prata om saker men ingen vet att vi tänker i dessa banor ens. Detta är endast andra försöket. Får lite smått panik! Haha!
  • saraama
    Queva skrev 2017-09-19 09:17:14 följande:

Tydligt plus! Grattis!! Har du testat något innan?

Nej jag har inte testat innan. Har varit bombsäker att det inte blivit något. Förra månaden var vårt första seriösa försök och då fick jag alla möjliga symtom och trodde verkligen på det. Mensen kom dock innan BIM och jag hann aldrig testa då
  • saraama
    AAMLB skrev 2017-09-19 09:37:33 följande:

Jag kan ju inte låta bli att testa igen ... på CB digital är det negativt , men 2 stycken RFSU och ett Apotekets egna visar svagt positivt ! Kan alla dom andra 3 visa fel??

Tycker också det är streck där :)
  • saraama
    Snelson skrev 2017-09-19 16:11:19 följande:

Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

Jag testade endast idag på BIM. Tog först apotekets vanliga och tog senare på eftermiddagen ett digitalt som visade gravid 1-2 veckor. Min cykel är kort så min BIM är 12 dagar efter äl. Har inte tyckt att jag haft symtom men har haft mensvärk sedan äl, ätit som en häst, hade ömma bröstvårtor typ två dagar och trötthet. Men är ofta lite deppig framåt hösten dvs trött och då tröstäter jag. Har även haft molande värk i magen hela cykeln sedan jag slutade med piller. Tänkte därför inget speciellt :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017