• Lilj3

Vi med BIM September 2017

Hej. Hoppar in här jag med. Hade ett tidigt missfall i slutet av augusti, testade negativt en vecka efter att blödningen började så vi bestämde oss för att försöka igen direkt. Vet inte när jag har bim men hade tydliga ÄL-känningar förra helgen så troligtvis är bim runt den 25:e.

• Lilj3
    saraama skrev 2017-09-19 08:24:12 följande:

Hej! Jag har följt denna tråden hela september och gått och väntat på idag 19/9 då jag enligt appen har BIM. Nu måste jag skriva något känner jag :)

Vi använde ägglossningstest denna månad och fick stegring och starkare streck än kontrollstrecket den 7/9 (som även appen visade). Vi körde på hela den veckan men jag har inte trott på det. Jag har mått som vanligt förutom en lätt mensvärk hela tiden.

Idag tog jag testet jag haft hemma i beredskap och visst är det ett streck där? Inte starkt men för tydligt för att vara ett spök?! Vad tycker ni?

Grattis alla som fått era PLUS!

Helt klart positivt :) Grattis!
  • Lilj3
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 08:33:16 följande:

Bilderna kom visst inte med

VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 08:33:16 följande:

Bilderna kom visst inte med

Ser streck på båda testerna :)
  • Lilj3

Här lyser både symtom och positiva test med sin frånvaro. Men jag har aldrig plussat tidigt förut så än har jag inte gett upp hoppet.

• Lilj3

Här dök mensen upp igår. Känns helt ok, hade inte räknat med att bli gravid direkt efter missfallet ändå. Håller tummarna för er som fortarande väntar på plus!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017