Inlägg från: sussjohansson |Visa alla inlägg
  • sussjohansson

Vi med BIM September 2017

Jag plockade ut min spiral för två veckor sedan men har inte sett röken av någon mens övh. Har försökt kolla lite med ägglossningtest bara för att se om det kanske kommit igång, men blir inte klok. Bilden visar fyra dagars test. Vad visar det, ingen stegring vad jag kan se? :o 

• sussjohansson
    Milou3 skrev 2017-08-31 12:43:51 följande:
    Har du testat med ett gravtest?
    Ja jag har tagit flera, det senaste idag och det visar negativt. 
  • sussjohansson
    Njcm skrev 2017-09-01 13:28:41 följande:

Hur tolkar jag dessa äl test ? Fem tester på två dagar har gett mig dessa resultat! Någon som använt "one step" ovulation test?

Om du tittar lite längre upp så ser mina test väldigt liknande ????
  • sussjohansson
    Sandra1992 skrev 2017-09-02 20:43:30 följande:

Vet inte om binder bilden jag lägger upp?:/

Jag ser svaga streck på alla tre test! Om de inte är spökis? Om inte, grattis ????
  • sussjohansson

Alltså Gud vad kroppen kan spöka med en! Jag trodde verkligen att min menscykeln kommit igång efter spiraluttag... har känt mig gravid sista dagarna - illamående, trött, ont i brösten och molvärk. Men så var jag på ett UL av andra anledningar och då berättade hon att jag inte får ägglossning förrän om minst 10 dagar och att min slemhinna var väldigt tunn. Jahapp... åkte och köpte mig en stor påse godis som tröst!

• sussjohansson

Och så kom mensen! Jag känner mig faktiskt lite glad - för nu vet jag att det har kommit igång sedan spiralen ordentligt. =) Grattis till er andra som plussat! Jag vet inte när min BIM är nästa gång så hoppar ur den här gruppen tillsvidare 

• sussjohansson

Jag blir inte klok! Trodde att jag fick mens i helgen efter att ha plockat ut spiral för tre veckor sedan. Jag blödde dock väääldigt lite, behövde inte tampong och trosskydd var knappt behövligt. Och idag har jag "trådiga" flytningar och ont i tjejmagen, dock har jag haft det ett bra tag. 

Gyn såg dock små äggblåsor förra onsdagen och en väldigt tunn slemhinna. Ska man inte ha en tjock slemhinna innan mens? Och kan man ha små äggblåsor trots gravid? 

Tycker att jag har haft så mycket symptom, men det visar såklart negativt på gravtest. Illamående, ömma bröst, ont i bröstvårtorna när jag "ryser" (precis så har det varit vid tidigare graviditeter), ont i bäckenet och fogarna, 

• sussjohansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Vad är det för grupp? :)
  • sussjohansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 18:08:27 följande:

Det är en liknande t4åd denna men just på en får man ju aviseringar :)

Bjud gärna in mig :)
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 18:08:27 följande:

Det är en liknande t4åd denna men just på en får man ju aviseringar :)

• sussjohansson
    Perssonlund skrev 2017-09-19 22:55:19 följande:
    Nje jag har inte direkt försökt. Han vet ju att jag inte har skydd och jag har varit uppriktig och ärlig med allt. Men han valde ändå att varken avbryta eller skydda sig. Han är väl medveten om att om det tar sig så tänker jag inte göra en abort till. Så jag kan ju tycka att han får skylla sig själv. Jag har gjort två aborter för "hans skull" o det räcker.
    Oj! Hur tror du att han reagerar om du nu skulle bli gravid? Tror du att han accepterar det? :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017