Inlägg från: Knattenjansson |Visa alla inlägg
  • Knattenjansson

Vi med BIM September 2017

Vendelay skrev 2017-09-19 05:42:56 följande:

Faaan... igår fick jag ett svagt plus. Idag fick jag negativt på ett digitalt. Fan jävla skit orkar inte

Jag fick svagt plus tre dar på testa tidigt men neg på digitalt, fjärde dan (bim) fick jag plus på digitalt:) så det behöver inte vara kört. Vilket märke var det vanliga testet du tog?
  • Knattenjansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Är det många med i gruppen? Jag är gärna med i en fb-grupp men helst inte med för många I, blir så opersonligt då.
  • Knattenjansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 10:29:21 följande:

Nä 20 stycken tänkte vi kunde ha max 40 medlemmar tänkte nämligen likadant

Då pm:ar jag dig med min mail:)
  • Knattenjansson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-19 10:29:21 följande:

Nä 20 stycken tänkte vi kunde ha max 40 medlemmar tänkte nämligen likadant

Det går inte att skicka meddelande till dig, kan du skicka till mig som jag kan svara på? :)
  • Knattenjansson
    Snelson skrev 2017-09-19 16:11:19 följande:

Grattis till er alla som plussat!! Så kul :)

Hur tidigt har ni börjat testa? Hur många dagar efter äl? Känner ni några symtom?

Jag tror jag inbillar mig en graviditet för jag känner symtom redan men är bara 7 dagar efter äl :)

Jag plussade svagt på äl+6, men har en kort cykel på 26 dagar o endast 9 dagar mellan äl o mens. Jag har haft molvärk sen några dar innan äl som sitter i än:) och trötthet som kom på ca äl+7. Hur lång cykel har du?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017