Inlägg från: Trolla |Visa alla inlägg
  • Trolla

Vi med BIM September 2017

Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????

????????????BIM SEPT 2017 ??????

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 Trolla

30

• Trolla
    Trolla skrev 2017-09-08 19:33:03 följande:

Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????

????????????BIM SEPT 2017 ??????

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 Trolla

30

Ingen som vill skriva upp sin bim? Så kul att lättare kunna följa alla
  • Trolla

Bajkal: ser tyvärr inget

Rosali84: Grattis! Klart och tydligt!!

• Trolla
    Perssonlund skrev 2017-09-19 16:20:02 följande:

Jag är så uppgiven... har graviditets symtom, väldigt starka. Brösten är extremt känsliga ("glansiga",mörkare,knottrigare) illamående som bara den, halsbränna, trött och sura uppstötningar.. molandevärk i tjejmagen och ilningar... Jag har bim i slutet av månaden och har mått så här sen äl. I vanliga fall äter jag inget godis men det är jag extremt sugen på!

Kan man få symtom så tidigt? Skulle vilja säga att jag e gravid.. dock har kroppen lurat mig många gånger med dessa symtom fast inte så här extremt..

Det jobbigaste av allt är att jag skulle bli så himla glad då jag innerst i hjärtat vill ha en till men min sambo säger nej... Jag blir mest ledsen..

Men nu försöker ändå fast han säger nej? Frågar för jag är i situationen att jag längtar sjuuuukt mycket men mannen tvärvägrar :(
  • Trolla
    Perssonlund skrev 2017-09-19 22:55:19 följande:

Nje jag har inte direkt försökt. Han vet ju att jag inte har skydd och jag har varit uppriktig och ärlig med allt. Men han valde ändå att varken avbryta eller skydda sig. Han är väl medveten om att om det tar sig så tänker jag inte göra en abort till. Så jag kan ju tycka att han får skylla sig själv. Jag har gjort två aborter för "hans skull" o det räcker.

Det förstår jag verkligen!! Jag vill inte hamna i den diskussionen ens, särskilt när jag vill ha en till och inte han. Skulle han då slarva och jag bli gravid så skulle jag också tycka att han får skylla sig själv. Men samtidigt vill jag inte ha barn med nån som inte alls ser fram emot det. Jag är väldigt kluven.
  • Trolla
    Perssonlund skrev 2017-09-20 20:36:25 följande:

Det har jag också varit ska du veta. Många tårar och oroande har det varit men den här gången va jag verkligen bestämd! Jag vill självklart inte "tvinga" honom till att bli pappa å andra sidan så vad har han för rätt att "tvinga" mig till att göra en abort? Det är riktigt svårt när en vill och den andra inte. Dock är ju inte det här första gången och jag har dessutom tagit ett dagen efter piller så jag har gjort det jag kunnat iaf. Det är ju liksom inte bara att göra en abort (vilket min verkade tro) det påverkar så mkt & allra helst om man själv verkligen vill ha. Jag sätter alltid andra i första hand och den här gången e det faktiskt jag själv som går i första hand.

I say good for you!! Det är starkt att göra abort för någon annans skull. Jag vet inte om jag hade pallat. Kanske om han hade hotat att lämna mig och barnen... eller nä förresten, VERKLIGEN inte då. Då hade jag blivit arg över att han tänker straffa sina barn för ett "misstag" HAN gjort.

Jag tror att jag kan leva med "bara" två barn utan att bli bitter, även om det skulle vara en liten, liten saknad i livet efter ett tredje barn. Vilket känns skönt, för blir det ingen trea så är det inte the end of the world. Men det vore sååååååå mysigt! Och roligt och underbart!
  • Trolla
    Nellis93 skrev 2017-09-21 15:51:04 följande:

kunde vart jag som skrev det, förutom missfallet.. beklagar <3 Har med bim 29/9.. Har också försökt sedan mars!

hoppas plus sååå mycket! :)

Har också bim 29e!
  • Trolla
    Nellis93 skrev 2017-09-21 17:29:50 följande:

Tjoho! några symtom? :D

Ingenting. Har väääldigt lite hopp om att det blivit något, fick en blödning som varade ett helt dygn dagen efter äl. Aldrig haft det förut men det bådar ju inte gitt. Men men, hoppet är ju det sista som lämnar människan...
  • Trolla
    Nellis93 skrev 2017-09-21 17:29:50 följande:

Tjoho! några symtom? :D

Ingenting. Har väääldigt lite hopp om att det blivit något, fick en blödning som varade ett helt dygn dagen efter äl. Aldrig haft det förut men det bådar ju inte gitt. Men men, hoppet är ju det sista som lämnar människan...
    Nellis93 skrev 2017-09-21 20:18:31 följande:

Åh.. jag gick någon rosa flygning och sedan lite brunt just på äl-dagen, som var putsväck dagen efter..

var det färskt blod?

Ja ja det var ingen flytning inte. Jag trodde kroppen hade spelat mig ett spratt och jag fått mens istället, och inte var där jag trodde på min cykel. Men det slutade tvärt efter efter ett dygn. Ingen aning vad det kan bero på. Tänker att det kanske blev ett omedelbart mf och jag därmed är i början av cykeln igen.... vi får se nästa helg, skulle inte förvåna mig om det varken blir plus eller mens.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017