Inlägg från: MatildaLinnea91 |Visa alla inlägg
  • MatildaLinnea91

Vi med BIM September 2017

Hej! Tog ett test idag och tyckte mig ana ett svagt streck. Kommer det hinna bli tydligare till ikväll om jag försöker att inte kissa på länge innan jag tar det? Jag vet att man kan vänta till imorgon, bara nyfiken på om det är möjligt att det ökar tillräckligt till kvällen.

• MatildaLinnea91
    Nellis93 skrev 2017-09-22 07:57:41 följande:

När är BIM? :) imorgon?

ja jag skulle tro att den kan bli tydligare!

Bim är inte förrän onsdag. Men vi åker till kreta imorgon och skulle vilja ha svar innan. :)

Men kanske kommer jag ihåg att ta ett test innan vi åker. Har från testlagret som ska kunna känna från 10mol (eller vad det nu heter).
  • MatildaLinnea91
    Nellis93 skrev 2017-09-22 08:09:28 följande:

Aha! det skadar inte att testa :)

Blev såklart tvungen att ta ett nytt typ en timme efter det förra. Och samma styrka på det svaga strecket. Så där blir nog ett syskon till sommaren om allt går som det ska :D
  • MatildaLinnea91

Eftersom jag nu är helt säker på att mina test varit positiva så kör jag en liten kort presentation. Jag fyller 26 i december. Det här blir mitt och sambons (27 i januari) andra barn. Vi har en son som föddes i oktober 2016 som blev till på första "försöket" . Vi bestämde oss för snart tre månader sen att inte aktivt försöka men sluta skydda oss och låta det ske när det sker, precis som med sonen.

Jag önskar mig en liten flicka den här gången men blir såklart lika lycklig för en pojke till!

Lycka till alla ni andra som väntar på plus!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017