Inlägg från: Nellis93 |Visa alla inlägg
  • Nellis93

Vi med BIM September 2017

FruganD skrev 2017-09-21 08:56:26 följande:

Åh herregud - jag tror jag är gravid!! Testade nu på morgonen på Predictor Early, BIM på lördag:

Ser ni ngt?!

Absolut!! Grattiiiis :D
  • Nellis93
    FruganD skrev 2017-09-21 09:22:54 följande:

Tack! Helt galet att vi ska få en liten femma <3

Så kul! vad har du för symtom? :D
  • Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-21 15:40:26 följande:

Åh denna väntan! Jag har BiM på fredag nästa vecka så om 8 dagar men jag är såå otålig. Vill att dagarna ska gå nu så jag kan börja testa :)

Det är bara andra ägglossningen vi försöker men jag fick ett missfall nu i somras så vi har längtat och försökt sedan mars. Inte så länge det heller är jag medveten om men längtan blir inte mindre för det... någon som känner igen sig?

kunde vart jag som skrev det, förutom missfallet.. beklagar <3 Har med bim 29/9.. Har också försökt sedan mars!

hoppas plus sååå mycket! :)
  • Nellis93
    Trolla skrev 2017-09-21 17:08:56 följande:

Har också bim 29e!

Tjoho! några symtom? :D
  • Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-21 18:04:02 följande:

Jag har också bim 29/9 :) har du några symtom?

det enda jag känner är att det stramar lite ut.mot ljumskarna.. annars nada! själv :D
  • Nellis93
    Trolla skrev 2017-09-21 19:57:06 följande:

Ingenting. Har väääldigt lite hopp om att det blivit något, fick en blödning som varade ett helt dygn dagen efter äl. Aldrig haft det förut men det bådar ju inte gitt. Men men, hoppet är ju det sista som lämnar människan...

Åh.. jag gick någon rosa flygning och sedan lite brunt just på äl-dagen, som var putsväck dagen efter..

var det färskt blod?
  • Nellis93
    Trolla skrev 2017-09-21 20:45:37 följande:

Ingenting. Har väääldigt lite hopp om att det blivit något, fick en blödning som varade ett helt dygn dagen efter äl. Aldrig haft det förut men det bådar ju inte gitt. Men men, hoppet är ju det sista som lämnar människan...Ja ja det var ingen flytning inte. Jag trodde kroppen hade spelat mig ett spratt och jag fått mens istället, och inte var där jag trodde på min cykel. Men det slutade tvärt efter efter ett dygn. Ingen aning vad det kan bero på. Tänker att det kanske blev ett omedelbart mf och jag därmed är i början av cykeln igen.... vi får se nästa helg, skulle inte förvåna mig om det varken blir plus eller mens.

hmm.. kanske en liten mellanblödning bara? Återstår att se till nästa helg! :)
  • Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-22 07:04:02 följande:

Nepp ingenting förutom att jag är trött och konstant hungrig. Men det är nog bara en tillfällighet haha!

haha, hoppas symtomen ökar både för dig o mig!
  • Nellis93
    Perssonlund skrev 2017-09-21 22:58:26 följande:

Såg att det var några som har bim den 29/9, jag också :D

Skoj! då hoppas jag på + för dig också den 29!! Hur känner du dig :)
  • Nellis93
    Vendelay skrev 2017-09-21 21:29:19 följande:

Ett till negativt test. Inte gravid denna månad heller. Men mensen är sen. Usch. Är så himla ledsen.

Än är det inte kört <3

testat idag?
  • Nellis93
    MatildaLinnea91 skrev 2017-09-22 07:41:02 följande:

Hej! Tog ett test idag och tyckte mig ana ett svagt streck. Kommer det hinna bli tydligare till ikväll om jag försöker att inte kissa på länge innan jag tar det? Jag vet att man kan vänta till imorgon, bara nyfiken på om det är möjligt att det ökar tillräckligt till kvällen.

När är BIM? :) imorgon?

ja jag skulle tro att den kan bli tydligare!
  • Nellis93
    MatildaLinnea91 skrev 2017-09-22 08:01:05 följande:

Bim är inte förrän onsdag. Men vi åker till kreta imorgon och skulle vilja ha svar innan. :)

Men kanske kommer jag ihåg att ta ett test innan vi åker. Har från testlagret som ska kunna känna från 10mol (eller vad det nu heter).

Aha! det skadar inte att testa :)
  • Nellis93
    Snelson skrev 2017-09-27 21:34:01 följande:

Jaha då kom mensen då... trodde att jag hade BIM om två dagar och inte idag. Inser då att vi hade 4 perfekta tillfällen runt äl men ändå tog det sig inte :( Aja vi hoppas på oktober nu då...

Samma! Min mens dök också upp igår. På't igen <3
Svar på tråden Vi med BIM September 2017