Inlägg från: gröna L |Visa alla inlägg
  • gröna L

Vi med BIM September 2017

Hej! Vi försöker skapa vårt tredje barn, det är första försöket nu. Ägglossning var kring den 20/8 tror jag. Ett diffust symtom har jag lyckats identifiera: jag känner nästan som sammandragningar, det liksom spänner nertill i magen. Hoppas det betyder nåt!!!

• gröna L
    crx skrev 2017-09-01 10:11:59 följande:

Aaaah

Fint skuggstreck på RFSU igår kväll. Än engång starkare än det tidigare så blev jätteglad! I morse knappt synbart.

Temp bra, men haft mensvärk igår och nu med. En obehaglig svag molvärk.... vet inte vad jag ska tro.

BIM -1 :(

Men är det positivt så är det väl positivt! Har du gjort tre som visat + nu alltså?
  • gröna L

Jag blir galen, minus minus och minus! BIM imorgon eller nåt sånt. Har känt mig gravid i en vecka. Känns inte som att det är mens på g heller.

• gröna L
    crx skrev 2017-09-01 22:59:51 följande:

3 RFSU, men det som gör mig osäker är att det ser ut som spök. Så svaga är dom. Och samma på annat märke...! :)

Tycker detta är gäckande. Svårt... jag vet förut när jag testade så var allt BLANKT. (Förutom CB som alltid spökar) RFSU har jag hört bäst om, att de är mkt sällan spök på dom. :)

Jaja, får se närmsta dagarna om mensen kommer... ^^

Jag tror det är nån där! Håller tummen
  • gröna L

Jag smyger mig tillbaka in hit, för det verkar som att jag hinner ha BIM i september en gång till... Jag tror att ägglossningen var i fredags (starkare test då, men inte positivt! Sedan nästan helt blankt sedan dess.) ÄL-flytningar sedan i måndags (och fortfarande?). Blir lite snurrig av detta. Men i alla fall. Starkare test på fredag, sex tisdag, fredag, söndag. Hoppas hoppas!

• gröna L
    Perssonlund skrev 2017-09-26 14:39:25 följande:

Jepp! Han valde att inte använda skydd, bad mig ta dagen efterpiller (vilket jag gjorde) sen valde han att inte använda skydd 2 gånger till.... så jäkla tragiskt! Nje i ett år. Men jag har varit så ärlig och öppen med allt o så gör hab så här....

Nej fy fan vilken dålig stil! Hur känner du nu? Hur gamla är ni? (Låter som tonårsaktigt beteende från hans sida). Grattis till graviditeten i alla fall. Baserat på det du har skrivit här är du och bebin kanske better off utan karln.
  • gröna L

Jag går och känner mig på brösten och försöker frammana ömhet, det går sådär. Sen tror jag att jag har halsbränna. Har aldrig haft det förut, men det är som en brännande känsla bakom bröstbenet. Kan det vara ett tidigt tecken? Blir nipprig av detta. BIM på fredag eller lördag.

• gröna L
    Perssonlund skrev 2017-09-27 09:39:42 följande:

Jag e bara helt tom... vet inte alls vad han vill.. ena stunden ska vi flytta & andra stunden är det mitt fel och han undrar hur fan jag bara kan dra. Han är 31 & jag är 27. Grejen är ju att jag har 2 sen innan o han har två.. det e ju inte bara o dra. Men det är väl dags... börjar kännas som psykisk misshandel faktiskt. Det är så här med allt. Allt är mitt fel och sen är det plötsligt synd om honom o allt e hans fel... ibland tror jag fasiken att jag blivit knäpp i huvudet...

Låter osunt. Fy fan, stackare. Finns det nån stans du kan få nåt bra stöd? Anhöriga? Familjerådgivning? Vill du vara ihop med honom?
  • gröna L

Testar negativt idag igen. Nu är det väl kört för den här månaden tänker jag, BIM borde vara imorgon eller lördag. Så jag antar att illamående numer är ett symtom på mens för mig. Suck. Det var bara andra försöket, så jag vet att det knappt räknas som att vi börjat försöka, men det är tyst ändå.

Svar på tråden Vi med BIM September 2017