Inlägg från: Lindalängtar |Visa alla inlägg
  • Lindalängtar

Vi med BIM September 2017

Jag kommer ha bim i slutet av månaden gissar jag om allt kommit igång som det ska. Första försöket efter p-piller stopp :) Enligt appen är bim 24/9 men inte hundra på hur min cykel är, testat med äl-stickor sedan i onsdags o inte sett något kan ju både vars att jag missat den och att den inte kommit än lite orolig över att det inte fungerar som det ska men för söker hålla modet uppe att det borde göra det. :)

• Lindalängtar

Jag har testat med äl-stickor i en vecka nu är idag på dag 17 o börjar se en tydlig ökning, inte lika starka än men inte varit synligt mer än kontrollstreck förrän igår. Har inte så bra koll på min cykel men tänkte höra med er som har bättre koll om det verkar normalt att ägglossningen sker på dag 18 eller 19 som det nog blir för mig eller om jag kan ha missat den då jag hade klibbiga flytningar redan dag 8 och 9. Tack!

• Lindalängtar

Skönt att höra att det inte är onormalt med senare äl! Misstänker dock att jag inte har så starka hormon o att det kan va lätt att missa! Samma styrka nu ikväll så testar vidare o myser på tills de slocknat om inte de stärks :)

• Lindalängtar

Nu på morgonen är det åter svagare på äl-Stickan ska testa igen senare idag men misstänker att äl varit inatt eller igår natt bara att vänta o se... Hur räknar ni ut Bim när ni inte har full koll på cykelns längd? Är det rimligt att tänka två veckor från idag o tänka att testa gravtest förre oktober exempelvis? Dag 18 idag. Bifogar en bild på testen, uppifrån igår vid 13, igår vid 20, idag vid 06

• Lindalängtar

Ägglossningstesterna är åter svagare så ägglossningen har skett igår räknar jag med nu o när jag la in i appen räknar den bim 28/9 så nu är det spännande väntan o se hur det går! :) Om det då inte var så att jag hade ägglossningen ännu tidigare men räknar med att testa mig kring 1/10 ungefär... :)

• Lindalängtar

Jag tror bestämt att jag precis testade ett positivt graviditetstest :o kan inte riktigt förstå att det skulle gå på första försöket! Drömde inatt att jag testade positivt! Inbillar väl inte mig?!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017