Victoria K skrev 2017-08-28 13:09:25 följande:
Alltså så här är det...om jag inte är gravid denna månad så måste jag nog ha nån sjukdom eller nåt, typ diabetes!!! För jag är verkligen supertrött på eftermiddagarna, var det hela förra veckan, även nu i helgen som var trots att jag tog sovmorgon. Får nästan alltid 8 timmars sömn, men tröttheten kommer ändå och så kände jag inte förra månaden...sen så kissar jag stup i kvarten. Försöker att hålla mig så länge jag kan, för att typ förstora blåsan men det är inte lätt, haha!
Jag har BIM på söndag eller måndag, eller så kommer den 9 sep. för det är då jag ska ha den egentligen men eftersom ägglossningen kom 6 dagar tidigt denna månad så borde mensen dyka upp (förhoppningsvis inte) nu på söndag/måndag för då är det 14 dagar sen ÄL.
Det här med skengraviditet...visst kan man inbilla sig men va fasen, jag inbillar mig ju inte att jag är trött och har huvudvärk. Har väl världens längsta PMS om mensen dyker upp i så fall, för symptomen började redan 4 dagar efter ÄL. Herregud, blir inte klok på min kropp!
Kan hålla med sig o känner samma sak, då är frågan om man inte ska gå o kolla upp sig. Har sedan ÄL haft molvärk i magen o efter ett par dgr kom ömma o svullna bröst. Känns som världens Dolly Parton. Sen har jag sen ett par dgr tillbaka haft en konstig tyngd i magen...hade massor av flytningar förut i veckan men just idag inget alls, som en propp har satt sig för o sluter!
Tröttheten är grymt påtaglig o jag orkar ingenting, har heller inte lust med nåt. Nätterna är orolig sömn o sömnlöshet i perioder under natten....skit är d här!
Här är d med appen BIM imorn men om jag ska gå på ÄL o så +14 så är d på lördag.....inte lustigt att man känner sig dum i huvudet ibland