Inlägg från: Flansen |Visa alla inlägg
  • Flansen

Vi med BIM September 2017

FH24 skrev 2017-08-29 17:20:32 följande:

Här när jag lyser igenom kanske det syns bättre? Redigerat färgen med :) Vad tror ni? :)

Ser definitivt positivt ut!! Grattis! :D
  • Flansen
    Elsisi skrev 2017-08-29 19:20:14 följande:

Tack!

Jo precis tog detta i förrgår BIM -4 eller -5:

Och detta igår på BIM -3 eller -4:

Åh vad kul :) har du haft några symptom innan Bim?
  • Flansen
    Jokri85 skrev 2017-08-29 20:47:04 följande:

Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.

Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....

Håller tummarna för dig! Jag hade till och med som en "vanlig" mens precis vid BIM min första graviditet. Mindre än en vanlig mens iof men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde att jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)
  • Flansen
    MisseKido skrev 2017-08-30 06:43:39 följande:

Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.

Åh det ser ju positivt ut för er båda tycker jag MisseKido och Archimedes!! :D jag har också bim 4 eller 5/9. Ska testa mig imorn tror jag :)
  • Flansen
    Archimedes skrev 2017-08-30 05:54:49 följande:

Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..

Jag vill inte säga för mkt men jag tycker att detta är alldeles för starkt för att va ett spökstreck. Det ser verkligen positivt ut! :)
  • Flansen
    Victoria K skrev 2017-08-30 07:01:31 följande:

Har också BIM 4/9, eller 3/9. Håller tummarna för oss alla! :)

Åh kul med typ samma bim. Håller tummarna för dig också Victoria!
  • Flansen
    FH24 skrev 2017-08-30 08:05:03 följande:

Och denna :)

Jag ser definitivt nåt! :) vilken dag är du på?
  • Flansen
    FH24 skrev 2017-08-30 10:24:29 följande:

Hoppas! :D

Är fortfarande tidigt BIM -6 (äl +9).

Så får testa om några dagar igen. Men känns som att det borde vara positivt då det ökat :)

Åh vad kul!! Då är det ju säkert så :) jag är på äl +9 Eller 10 imorgon och ska testa då :)
  • Flansen
    Archimedes skrev 2017-08-30 13:46:26 följande:

Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!

Det har jag också! Har flera ggr fått gå och kolla för jag har känt att nu måste det verkligen ha varit mens. :p kan ha det innan mens men inte så här tidigt, det började redan några dagar efter äl den här gången . Hoppas att det är ett tecken!
  • Flansen
    FH24 skrev 2017-08-30 14:59:45 följande:

Nu tvivlar jag inte längre :D känns dock overkligt :o ännu starkare nu och behöver inte heller redigeras för att synas :D lycka till alla, håller tummarna er! :D

Stooooort grattis!! :D
Svar på tråden Vi med BIM September 2017