Vi med BIM September 2017
Här när jag lyser igenom kanske det syns bättre? Redigerat färgen med :) Vad tror ni? :)
Här när jag lyser igenom kanske det syns bättre? Redigerat färgen med :) Vad tror ni? :)
Tack!
Jo precis tog detta i förrgår BIM -4 eller -5:
Och detta igår på BIM -3 eller -4:
Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.
Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....
Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.
Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..
Har också BIM 4/9, eller 3/9. Håller tummarna för oss alla! :)
Och denna :)
Hoppas! :D
Är fortfarande tidigt BIM -6 (äl +9).
Så får testa om några dagar igen. Men känns som att det borde vara positivt då det ökat :)
Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!
Nu tvivlar jag inte längre :D känns dock overkligt :o ännu starkare nu och behöver inte heller redigeras för att synas :D lycka till alla, håller tummarna er! :D