Vi med BIM September 2017
Grattis :D
Men blir det inte i maj bebben blir beräknad? Det är väl 9 månader från det att man hade sin första mensdag :D
Grattis :D
Men blir det inte i maj bebben blir beräknad? Det är väl 9 månader från det att man hade sin första mensdag :D
Hej! Hoppas det är okej att man hakar på här. Grattis till alla plus!!
Jag har följt tråden ett tag, men egentligen hade vi inte tänkt att påbörja syskonförsöken förrän nästa månad. Jag skulle dock behöva rådfråga er.
Har mått illa i drygt en vecka och molvärk i rygg och mage till och från. BIM beräknas vara om 2-3 dagar, men tog ut spiralen för bara 2 månader sen så är inte helt säker. Har sen äl så räknar att jag är på ÄL+10 idag. Enda symptomen som saknas från förra graviditeten är att jag inte har extremt känsliga bröstvårtor.
Tog detta test från clearblue nyss och både jag och sambon ser ett svagt plus, ser ni också, eller är det bara spökstreck? :/
Okej nu blir jag nojig här...Testade på morgonen och det visade ett ännu svagare plus än dom tidigare plusen. Ska det inte blir starkare för varje dag nu :O
BIM-1 så jag börjar blir nervös nu :(
Åh, får verkligen hoppas på att det håller sig kvar i så fall, BIM är ju beräknad först den 25/9, långt dit för ett plus redan?! Men hoppas hoppas hoppas att det stannar där! Haha, kan faktiskt inte förstå det, kan det vara möjligt att det skulle gå på första försöket (om det nu vill stanna där såklart, orosmoment nr 2, haha!) och att det dessutom kan visa sig så pass tidigt som 8 dagar före BIM?! Testa tidigt-test förvisso, men inte trodde jag väl att det skulle visa sig riktigt så tidigt.
Ja vi får verkligen hoppas att mensen inte kommer! Så länge det inte blir tydligt svagare för varje dag så borde det väl inte vara något att oroa sig för hoppas jag. När har du BIM?
Jaha sedär :D Blev så ställd bara då jag har BIM idag och om jag är gravid har jag BF 29 maj, och då har jag lång cykel! :)
Jaha BIM idag. Får se om det kommer någon mens! Har dock inga förhoppningar, det blir som det blir :) Känns skönt att jag kunna ha den inställningen då jag förra månaden (första försöket) var stensäker på att jag var gravid!
Hjääälp mig!
Ser någon mer ett plus?
Håller på att bli tokig... bim-5....
Kan inte sluta testa...
Vet inte riktigt när ja hade äl men gissar att ja e på äl+12 och vet heller inte riktigt när bim är men nu e ja kanske på bim-3. Förbimmade något på testerna så ja har experimenterat men ja vet i tusan alltså, jag inbillar mig kanske. Tog även ett CB men de hade visst gått i ut i april, de gav oxå en förnimmelse. Ja blir knäpp haha
Här är en bild i dagsljus också...
Bim +1 så nu ska jag sluta testa mig. Men tycker ifs att det är spännande att testa varje dag fast man redan vet =D
Bim +1 så nu ska jag sluta testa mig. Men tycker ifs att det är spännande att testa varje dag fast man redan vet =D
Tråkigt att höra att mensen kan vara på G med vissa. Håll huvudet högt och ge inte upp. <3