Vi med BIM September 2017
Då var ÄL över för denna gång.
Nu bara låååång väntan till BIM, 23/9...
Då var ÄL över för denna gång.
Nu bara låååång väntan till BIM, 23/9...
BIM imorgon. Ja? Nej?
Hur många har plussat med predicator early, och i så fall hur långt före BIM..?
Har BIM på lördag, men sugen att testa typ på tisdag, ngn idé..?
*predictor early
Jag tog ju ett testa tidigt-test igår på BIM -8 som visade svagt svagt posotivt. Vanlig sticka visade negativt (av ovan nämnda skäl - alldeles för tidigt).
Symptom jag hade var otroligt ömma bröst, lite molvärk liknande mensvärk, känsla av halsont (svag halsbränna kanske?) och mot kvällen en envist ilande känsla i ryggslutet, typ mensvärk.
Tog ett nytt test av samma modell för en stund sedan och det visade ett helt klart tydligare positivt resultat. :) Jag kan nog börja tro på det här nu. ;) Men inte helt övertygad, haha..!
Så tog ett digitalt test...
Kan det bli tydligare? (förutsatt att bilden vill synas)
Jag är nog faktiskt gravid!! :D
BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"
Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(
Jag fick minus i förrgår på BIM-3 och verkar som jag fick plus idag på BIM-1! så ge inte upp hoppet ! Jag håller tummarna hårt för att du får plus på Stickan !
Ge inte upp! När jag va gravid sist fick jag negativt på bim -5 och -4 men plus på bim -3 ! Ge inte upp ännu, vet att de är tungt när man bara vill ha ett fint plus men ge inte upp du kan fortfarande få ett plus denna månaden <3
Har aldrig fått positivt på cb med veckoindikator innan bim, utan typ en dag efter och då har de andra stickorna visat halvstarka plus. Förutom nu denna graviditet men befruktningen måste skett väldigt nära Äl då jag fick positivt tidigare än jag någonsin fått förr. Många dagar kvar innan du behöver tappa hoppet tycker jag. Håller tummarna för att du får ett plus på stickan .
Ska vi försöka hålla oss ihop?
Åh herregud - jag tror jag är gravid!! Testade nu på morgonen på Predictor Early, BIM på lördag:
Ser ni ngt?!
Absolut!! Grattiiiis :D
Så kul! vad har du för symtom? :D
Tack så mycket allihop <3
Så himla konstigt.
Skrev för i tisdags att jag först tagit ett positivt test och sedan ett negativt. Såg att ni var några som svarade men jag har varit så förskrossad så jag inte orkat svara. I samma veva som jag fick det negativa (cb digitalt) fick jag rosa flytningar. Sedan dess har flytningarna avtagit, jag mår illa, har lite värk i magen till och från, kissnödig hela tiden. Skulle fått mens i tisdags men än så länge inget på g, inte ens rosa flytningar längre.
Ska försöka våga ta ett test ikväll.