Inlägg från: Flansen |Visa alla inlägg
  • Flansen

Vi med BIM September 2017

Testade mig nu. BIM -6 eller 5. Helt negativt, inte en tillstymmelse till streck. Det här var skitdumt inser jag nu för nu lever man ju fortfarande på hoppet att det bara var för tidigt och kommer visa mer om några dagar. :/

• Flansen
    Hedblomster skrev 2017-08-31 08:27:20 följande:

Tog ett predictor early idag som var negativt, har bim på tisdag. Tråkigt men förra gången jag plussade hade jag också negativt vid den här tiden och supersvagt plus dagen efter bim. Då var det iofs utomkveds och kanske hade jag lägre hormonhalt pga det men men. Annars har jag nog äl i slutet av september igen.

Samma för mig.. håller tummarna för oss! Heja oss :)
  • Flansen

Grattis till alla som pussat!! :D

Jag är på äl+10 idag och tog ett predictor early. Helt negativt. Tror ni det är helt kört för mig denna månaden? :(

• Flansen
    Milou3 skrev 2017-09-01 08:47:12 följande:

Nej det är inte kört. Är PE negativt äl+12 så kanske.

Tack för pepp. Får hålla ut några dagar och testa igen sen. Ska aldrig mer testa tidigt:(
  • Flansen
    Snultan skrev 2017-09-02 06:01:02 följande:

OMG!!! JAG ÄR GRAVID!

Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D

Åh stort grattis!! :D
  • Flansen
    Svea87 skrev 2017-09-02 09:48:06 följande:

Testade imorse helt blankt... ska ha mens på torsdag. Vill bara ha det där plusset. Har så många tecken. Molvörk i snart 2 veckor illamående till och från ömma bröst. Har beställt ett digitalt hem och får försöka hålla mig till torsdag.. grattis alla som plussat!!

Samma här. Jag ska ha mens på tis eller onsdag, testade negativt igår på äl+10. Men jag tycker också att jag har fått många symptom de senaste dagarna och har bara en känsla av att jag är gravid.... Ska också försöka hålla mig till torsdag nu, håller tummarna för oss! Hur många dagar efter äl har gått för dig? :)
  • Flansen

Grattis till alla som pussat återigen! :D Vilka av er som pussat har upplevt ökade flytningar?

• Flansen
    Elsisi skrev 2017-09-02 19:39:35 följande:

Jag har, även om jag inte tänkt på det som symptom så slog det mig när jag trodde att det va mens på G, men det visade sig bara vara flytningar :)

Plussat ska det givetvis stå :'D

Tack för svar. Jag har också reagerat på att jag har sjuukt mkt flytningar och har trott flera gånger att jag har fått mens. Har dock inte plussat än men återstår att se om det är ett symptom på grav för mig.. :)
  • Flansen
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-03 11:33:09 följande:

Jag kan inte tro att de är sant!

Bim -1

Åh stort Grattis!! :) vad många som får plus denna månad!
  • Flansen
    FH24 skrev 2017-09-04 06:21:17 följande:

Tack <3

Kom ljust ljust rosa på pappret igår (vid ett tillfälle), men har inte kommit något mer efter det. Hoppas så att det bara var det och att det inte kommer något mer :) hört att det finns något som heter genombrottsblödning som kommer när mensen skulle kommit. Någon som upplevt liknande utan att det ska ha varit MF?

Under min förra graviditet så hade jag en blödning vid tidpunkten för mens, under flera dagar. Det var mindre än vanlig mens men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)
  • Flansen
    Taliya skrev 2017-09-11 17:31:09 följande:

Hej allihopa!

Jag har läst i denna tråd under några dagar för att tolka olika symptom. Jag är 29 år, har en dotter på 2,5 år, har mellan 27-32 dagars cykel med ca 4 dagars mens.

Jag är nu inne på andra försöket, hade ÄL ca 31 aug, den 2 sep hade jag lite molande värk, den 4 hade jag ovanligt smärtsam molande värk. Jag var tvungen att ta värktabletter å låg bara i soffan å kved. Jag har aldrig haft så stark molande värk innan mens och verkligen inte utan att få mens 1-2 dagar efter!

Jag hat också någon dag haft liite sursa uppstötningar, varit lite illamående om jag inte ätit på ett tag, varit lite extra känslosam. Jag har aldrig känt på min trapp, men har varit såå misstänksam och övrig att jag bara blev tvungen. Kände igår, i förrgår och typ 4 dagar sedan. Den ärr låg, stängd, ganska hård och "slidgången" känns ganska svullen.

Jag har tagit alldeles för många gravtest och alla har varit negativa! :( Fram till idag!! Men skulle vilja ha lite bekräftelse eftersom det är svagt. Jag är nu på BIM -4 och har testat med stickor från graviditetskollen.se.

Ursäkta det långa inlägget, men ville ge er så mycket info som möjligt ;)

Grattis till alla som plussat och styrkekramar till er som försätter kämpa! Lycka till alla!

Du måste ju va gravid med så tydligt streck, Grattis!!! :D har testen varit tvärnegativa innan idag? Undrar för att jag själv är testnarkoman:'D
  • Flansen

Ni som använder äl-test, hur långt innan full stegring brukar ni få ganska starka streck? Jag är bara på dag 9 men fick ganska starkt redan idag. Förväntar mig full stegring dag 13 eller 14.

Svar på tråden Vi med BIM September 2017