Taliya skrev 2017-09-11 17:31:09 följande:
Hej allihopa!
Jag har läst i denna tråd under några dagar för att tolka olika symptom. Jag är 29 år, har en dotter på 2,5 år, har mellan 27-32 dagars cykel med ca 4 dagars mens.
Jag är nu inne på andra försöket, hade ÄL ca 31 aug, den 2 sep hade jag lite molande värk, den 4 hade jag ovanligt smärtsam molande värk. Jag var tvungen att ta värktabletter å låg bara i soffan å kved. Jag har aldrig haft så stark molande värk innan mens och verkligen inte utan att få mens 1-2 dagar efter!
Jag hat också någon dag haft liite sursa uppstötningar, varit lite illamående om jag inte ätit på ett tag, varit lite extra känslosam. Jag har aldrig känt på min trapp, men har varit såå misstänksam och övrig att jag bara blev tvungen. Kände igår, i förrgår och typ 4 dagar sedan. Den ärr låg, stängd, ganska hård och "slidgången" känns ganska svullen.
Jag har tagit alldeles för många gravtest och alla har varit negativa! :( Fram till idag!! Men skulle vilja ha lite bekräftelse eftersom det är svagt. Jag är nu på BIM -4 och har testat med stickor från graviditetskollen.se.
Ursäkta det långa inlägget, men ville ge er så mycket info som möjligt ;)
Grattis till alla som plussat och styrkekramar till er som försätter kämpa! Lycka till alla!
Du måste ju va gravid med så tydligt streck, Grattis!!! :D har testen varit tvärnegativa innan idag? Undrar för att jag själv är testnarkoman:'D