Vi med BIM September 2017
Jag kan inte tro att de är sant!
Bim -1
Jag kan inte tro att de är sant!
Bim -1
Hej! Ny I tråden här! Jag är på BIM+3 idag. Tror ni att jag kan testa nu på kvällen. Alltså ej med morgonurin? ????
Verkar tyvärr varit kemiskgraviditet för min del "/ nu lärt mig att jag inte ska testa så långt innan BIM.
Haft väldig mensvärk hela dagen och nu i eftermiddags kom det rosa på pappret,så mensen kommer nog nu. Har BIM imorgon eller tisdag -.- typiskt, aja nya tag nästa ÄL!
Önskar er alla ett stort lycka till! <3
Jag plussade nu precis! Är så glad att vi ska få ett syskon till vår Son <3
Frågar här också, alltid bra med fler ögon. Ser ni något här?
Tack <3
Kom ljust ljust rosa på pappret igår (vid ett tillfälle), men har inte kommit något mer efter det. Hoppas så att det bara var det och att det inte kommer något mer :) hört att det finns något som heter genombrottsblödning som kommer när mensen skulle kommit. Någon som upplevt liknande utan att det ska ha varit MF?
Tjohoo???????? äntligen ska min lilla prins få ett syskon, beräknad 12 maj om allt går som det ska :D
Jodå vi lyckades på första. Vågar knappt tro det. Alla borde använda clearblue med dubbel hormonindikator. Jag känner knappt något heller så det är svårt att veta.
När ska ni berätta för familjer?
Ja det borde ju vara lugnt om du bara dricker max 4 koppar. :)
Jag gick nästan upp dubbelt som dig haha, jag gick ner allt igen. Nu precis för 1 månad sen hade jag gått ner allt. Låg kanske ca 3 kilo över hela tiden men börjde träna mer och äta mer vegetariskt ;) :)
Jag bor i stockholm. Själv?
Grattis alla som har plussat!
Jag fick min "mens" på Bim med det konstiga var att den började med mensvärk som vanligt, tog några värktabletter så försvann värken (det brukar inte försvinna på en gång) sen har jag bara lite blod på pappret när jag torka mig lite brunt och nu lite rödare inne i fjärde dagen. Inga klumpar eller sånt.
Finns nån som har varit med om sånt? Jag har läst en hel den och det kan vara mens utan ägglossning. Jag har fullt utslag på ägglossningsstickan.
Vet inte vad jag känner..... är det normalt att det inte blir något på drygt 6 månader trots ligga varenda jävla dag typ. Har alltid sex varje dag och då särskilt veckan med ÄL.... i övrigt väldigt ofta också.
VARFÖR fastnar det inte? Ganska säker på att något var på gång nu, pga "spök" på olika tester. Kanske hänt fler gånger utan att jag vetat om det.
Har Ägglossningar enligt min gyn. Allt ser bra ut.
Å tråkigt, men är det verkligen helt kört för din del? Är ju iaf ett par dagar kvar till mens. Hade du några symtom som du tolkat till ev. graviditet?
Tog en temp precis i örat som är 37,7 så inte så konstigt att jag känner mig varm. Ligger iofs ganska högt i vanliga fall också, runt 37,4 tror jag. Vill ju gärna tolka in det till en graviditet alla mina symtom men vågar ändå inte riktigt tro på det, har inga test hemma för att testa tidigt.
Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..
Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha
BiM -4
Tycker jag ser något :o
Bim om 2 dagar och brösten känns tunga, bhn är för liten (var lite stor förra månaden...) och det spänner då och då i magen. Brukar alltid ha mörka flytningar dagarna innan mens men ingenting än i alla fall. Känns inte heller som innan mens men vågar inte tro att jag är gravid. Men hoppas, hoppas, hoppas!!!
Kanske testar imorgon...
Hoppar in här :) nyss blivit medlem men har läst denna tråd ett tag. Tog ett test i eftermiddag - positivt eller spök?
BIM -2 med kvälls urin.
Nu måste jag nog berätta för mannen. Hihi :)
BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"
Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(
Faaan... igår fick jag ett svagt plus. Idag fick jag negativt på ett digitalt. Fan jävla skit orkar inte
Självklart vaknade man klockan 06 och kunde inte somna om
Tog ett test och detta är resultatet efter ca 10 minuter. Strecket var något svagare innan. Vad tror ni? Läst att clearblue early brukar ge spökstreck.
Ja, det är blått och starkare i verkligheten. Tyvärr har jag inga fler test men är å andra sidan på ungefär BIM -5. Så får hålla mig och ta ett till på måndag morgon. Man blir ju helt knäpp av den här väntan.