Milou3 skrev 2017-09-08 10:41:16 följande:
Ja man blir så sjukt frustrerad!! Försökt exakt 1 år nu. Blivit gravid 2 ggr under året men fått tidigt mf. Har även plussat 2 ggr till men där strecket blivit svagare dagen efter och sen mens så jag verkar ju kunna bli gravid men det stannar inte :(
Det gäller bara att fortsätta försöka och kanske försöka släppa denna besatthet som det blivit.
Köp ett test!! :) nu blir ju jag nyfiken haha
Ja, jag förstår när du säger besatthet... Känner precis lika.
Vi har inga barn sedan tidigare och är 31år båda två, helst skulle vi vilja ha iaf 2 barn därför som vi har lite panik nu att komma igång. Vill orka vara föräldrar.
Jag slutade med p-piller i februari och har aktivt försökt sedan dess. Vet med mig att jag sedan tidigare har PCO men har efter p-pillerstoppet haft regelbunden mens och fått utslag på ägglossningstest förutom 1 månad då jag inte fångade det. Däremot vet jag ju också att vi med PCO kan få lh-stegring osv utan att äggblåsan spricker så ägget släpper tyvärr, men självklart hoppas jag ju varje månad. Jag får ju ägglossningvärk mm.
Jag har iaf tagit kontakt med en privat klinik i Uppsala där vi ska få komma på ett första möte med BM 21/9, för att se vart vi går vidare sen. Jag vill ju veta att sambons simmar är pigga och friska och att mina äggledare ser bra ut. Så hoppas iaf att vi får hjälp med det.