Vi med BIM September 2017
RFSU, jag ser det tydligt men vet inte om ni ser. Tydligare än i går! Tycker min kamera är kass.. fast det är en iPhone 6s ....
Men svaga symtom... kommer o går liksom...
Ärligt talat börjar ändå hoppet spira.... ^^
RFSU, jag ser det tydligt men vet inte om ni ser. Tydligare än i går! Tycker min kamera är kass.. fast det är en iPhone 6s ....
Men svaga symtom... kommer o går liksom...
Ärligt talat börjar ändå hoppet spira.... ^^
Juste! Hade bara hållt mig i 2,5 timme ca
Låg temp. Konstigt.
Kanske har nåt problem med hormoner.. har sett streck på olika märken till o med. Men blev ju helt övertygad av det där lloyds som kom inom tiden och var svagt lila.
Mår plötsligt illa. I själen. Har fått 3 "tidiga" missfall så börjar ruttna lite nu. Och är ledsen.
Igår kväll och natt och nu idag har jag ont långt nere i magen och typ lite mellan benen. Det spänner,drar och sticker lite.Så svårt att beskriva. Någon som känner igen det som ett gravid symptom?
Nu har det gått 3 dagar sen det där lloyds -testet och inget tydligt streck syns idag på RFSU och en sticka från internet.
Det är något som inte fungerar.
Det som irriterar mig är att det SYNS något på alla test. Olika märken.
Men inte som det borde göra. Jag tror det är något stort fett fel på min kropp. Snart skiter jag i det här.
Översta morgonens.
Understa nu. Och det syns en skillnad, iaf här när de ligger på bordet.
Kan INTE släppa att det är/har varit något på gång. Förlåt mina spam. Är frustrerad.
Har en tid hos gyn om drygt en v för att kolla om något är synbart fel.
Räknar inte med att någon ser nåt men man vet ju aldrig
.
Jag ser ett svagt streck på understa ! Håller verkligen tummarna för att det blir starkare och starkare ! ??????
Ser ni något eller ser man bara de man vill se ?! Taget med FM kiss.
Tycker jag ser något svagt svagt på nedersta. Här har jag fortsatt testa och har BIM idag.
RFSU samma svaga som igår. Morgonkisset.
Vaknade med starkt illamående, lite molvärk och ömma bröst. Fattar nada.
Om jag ändå vetat BIM och allt det där hade det varit enklare.
Åh förstår din ovisshet.. har du oregelbunden mens ? Eller ammat eller varför vet du inte bim?:)
Åh häftigt men såklart man vill veta :) men du, testa med något annat test som du kan beställa nu i helgen och testa på måndag annars är de ju någon knas med testen och du har äl sbart. Har du barn sedan innan ?
Inget här. På grav-testet.
Tagit ÄL test i fredags, i går och idag. I går var det starkaste resultatet.
Tempen lägre i morse.
ÄL enl appen skulle vara nu på tisdag.
Molvärk.
Gravid är jag nog inte. Men sjuk på nåt sätt då.
Tjatkärringen igen....
Noll på test idag. RFSU. Antingen var det kemisk grav eller så har RFSU spökat riktigt illa. Dom som anses vara säkra...
Tempen låg nu o verkar stanna där.
ÄL test positivt i dag på dagen. Men ingen temp verkar stiga.
Molvärk i fan 1,5 v även i brösten.
Kanske har fått någon konstig sjukdom. Min kropp är alltid klockren med pms och sådant. Ganska starkt efter ÄL och så på mensdagen försvinner allt över en natt.
Nu har det varit allt detta INNAN ÄL...
Jaja, hoppas att sexet igår ger nåt då. Eller får till det ikväll kanske.
Mitt liv suger.
[quote=78026674][quote-nick]ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:[/quote-nick]Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)![/quotu
Jag vill!
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!