Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Vi med BIM September 2017

Jokri85 skrev 2017-08-30 19:53:58 följande:

Åh vad mysigt!

Jag var så dum och beställde vitaminer för gravid och ett test. Lär ju ändå behöca det längre fram.

Men det stod 3 vardagar så kommer få mitt på måndag :(

Är ledig på måndag så kan testa i lugn och ro.

Hmmm ja jag har också det. Börjar nästan tro att jag är sjuk eller något mår väldigt konstigt.

Är jag inte gravid får jag nog gå till doktorn för jag mår verkligen annorlunda och skumt.

Ah att det ska ta så lång tid. Jag köper i affären.

Åh nu är jag på jobbet och hade precis 3 larm (jobbar som medicinsk sekreterare på akutmottagning) å det kan va rätt stressigt emellanåt så när jag va klar med de hade jag ont i länryggen och hö ben typ. Börjar ju fundera hur farligt stress är om man skulle va gravid? De kan va cool lungt ibland men rätt som de är kommer massa larm å då går allt i 180...

Å man känner ju verkligen efter nu. Tycker jag har massa symtom. Men de har jag väl haft alla cyklar. Trott jag är gravid många gånger typ :/

Nu vart jag lite nojig över den där värken faktiskt :/
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-30 19:56:46 följande:

Om du vill testa i helgen så köp i butik. Är medlem på hjärtat så hade check på 25 kr och även 30% rabatt.

Så det var bra. Jag väntar gärna till måndag. Är ledig då och hemma och pluggar så kan testa i lugb och ro. Eller så får det bli test på tisdag...för jag får nog det sent på måndag haha vilken miss. Kan man testa mitt på dagen?

Kan kan man.. men morgonurin är ju alltid bäst speciellt såhär tidigt. Kan du spara urin på nåt vis? Om du har nån behållare, antar att man förvarar i kylskåp.. aldrig gjort själv.
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-30 22:02:05 följande:

Ja du gör rätt i att köpa i butik.

Du kan ju söka om havandeskapspenning om man har stressigt ellee tungt jobb på olika sätt. Låter stressigt med akumottagning.