Borde Pride avskaffas?
Pride behövs så länge som sådana som TS finns.
Hur mycket skattemedel används till Pride?
Pride behövs så länge som sådana som TS finns.
Hur mycket skattemedel används till Pride?
Tur att det finns några vettiga personer här som håller med mig!
Ja, det borde den. Särskilt då Pride inte fyller sitt syfte. Utan snarast gör normalt accepterande människor allt mer motsträviga. Som någon klok människa, här på FL, en gång uttryckte det:
"Homosexuella ägnar hela året åt att visa att de är precis som andra människor, medans de under Pride visar att de är allt annat än normala".
Jag skulle vilja veta om alla ni som hävdar att Pride är så perverst och att barn ska skyddas var på området i år? Eller på House? Eller tittade på paraden?
Jag är inte intresserad av bilder ni sett utan enbart av det ni sett med egna ögon.
Så..? Vad såg ni?
Jag kollade på aftonbladets livesändning och såg bl a halvnakna gamla gubbar som sprang runt i "mankinis" URK!
Det är fan inte normalt att folk springer runt näst intill nakna mitt på öppen gata till allmän beskådan och det är definitivt inte normalt och lämpligt att barn ska behöva se sådant.
PS, jag är själv hbt person, så försök inte att dra upp "homofob-kortet" eller liknande.
Eller valfri reklamaffisch:)
Jodå. Men bara för att det hela verkar att gå ut på att " se mig, hör mig, hylla mig" och vissa verkar gå till det extrema bara för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt. Dessutom så finns barn involverade i det hela och tvingas se hela spektaklet. Jag är nästan övertygad om att det finns en hel del pedofiler där också. Tyvärr finns det pedofiler även bland HBTQ folket något som svenska medier är för rädda för att uppmärksamma eller berätta om.
Jag menar titta på den där lilla pojken!
Ser det där verkligen normal ut??