Inlägg från: Abegayle70 |Visa alla inlägg
  • Abegayle70

Borde Pride avskaffas?

Nimzay skrev 2017-07-26 12:38:45 följande:
    Ganska löjliga de sakerna med, men eftersom de inte känns lika extremt uttjatade som Pride känns det svårt att vara lika skeptisk till dem, särskilt då det sistnämnda
    Insinuerar du på något vis att det ligger någon sanning i svamlet om att judar styr Sverige?
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Abegayle70
    Alessia skrev 2017-07-26 12:46:28 följande:

Prides arbete med att upplysa och undervisa får för mig gärna vara kvar, men de vulgära och bitvis rätt äcklande paraderna vill inte jag se längre.

Låt bli att gå dit och titta då!
  • Abegayle70
    Nimzay skrev 2017-07-26 12:47:02 följande:
    Va nej? sa bara att sånt svammel inte kändes uttjatat
    OK, för egen del har jag fått höra det alldeles för många gånger.
  • Abegayle70
    Borgaren skrev 2017-07-26 13:45:20 följande:

Inga skattepengar borde läggas på såna arrangemang, man blir bara så trött på alla dessa lobbygrupper som kräver pengar så fort de ska få ut sin åsikt.

De kan väl betala det själv.

Stockholm Pride lever väl på biljettintäkter och sponsring?
  • Abegayle70
    Nimzay skrev 2017-07-28 03:53:18 följande:
    Vad är det för nåt??!!! Är det Pride!!??? Var nånstans?! Vidrigt!!!!!!!!!!!SkrikandesKräks
    Fy faaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om jag nån gång ska uppsöka Pride måste det nog helt klart vara nånstans där det antagligen är ett lite mindre äckligt och snuskigt Pride, där folk beter sig mer normalt, typ fjantigt men ändå hyfsat normalt, har liksom fått det för mig att det finns typ hur ska jag säga lite olika sorters Pride på olika ställen, vissa där det finns fler som beter sig vidrigt och andra där folk beter sig mer vettigt, och sen kanske lite olika delar av Pride oxå, alltså då typ vissa som är helt vansinniga och andra som är lite mer vettiga... :/

Men det på dom där bilderna ser ju helt klart förjävligt ut...!!! >:@
    Bildsök på Tel Aviv Pride, jag har varit där några gånger och det är mycket roligare än i Stockholm.
Svar på tråden Borde Pride avskaffas?