Nimzay skrev 2017-07-28 03:53:18 följande:
Vad är det för nåt??!!! Är det Pride!!??? Var nånstans?! Vidrigt!!!!!!!!!!!
Fy faaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om jag nån gång ska uppsöka Pride måste det nog helt klart vara nånstans där det antagligen är ett lite mindre äckligt och snuskigt Pride, där folk beter sig mer normalt, typ fjantigt men ändå hyfsat normalt, har liksom fått det för mig att det finns typ hur ska jag säga lite olika sorters Pride på olika ställen, vissa där det finns fler som beter sig vidrigt och andra där folk beter sig mer vettigt, och sen kanske lite olika delar av Pride oxå, alltså då typ vissa som är helt vansinniga och andra som är lite mer vettiga... :/
Men det på dom där bilderna ser ju helt klart förjävligt ut...!!! >:@
Jo det är Pride, från olika delar av Europa. Och det finns mycket mer, inte bara att barn ska se en massa vuxna bete sig konstigare än de annars gör, pojkens ansiktsuttryck sade ju det mesta på hur det måste kännas för några dem.
Jag har hört folk berätta att de sett små barn med stupfulla regnbågsföräldrar en 4 årig flicka som höll i en kraftigt berusad mammas hand som knappt kunde stå på benen. Men polisen vågade inte ingripa för de var rädda för konflikter.
Nu är jag emot att föräldrar super sig fulla framför barnen oavsett om de är tillhörande kärnfamiljen eller regnbågsfamiljen, men det är läskigt att HBTQ rörelsen har blivit en sån helig ko att få vågar säga något emot personerna som tillhör den rörelsen, även när de missköter sin uppgift som föräldrar.
Barn ska inte tas med på platser där de känner sig otrygga, speciellt inte om man planerar att supa sig så full att man inte ens kan stå på benen. Hur kan man då beskydda barnen från att bli antastade?
och den där specifika delen för 13-19 åringar som finns med på pride , finns det någon vuxen som ser till att inget händer de som inte ens är byxmyndiga men som hamnat där?
Jonas Gardell var bara 14 år och är traumatiserad för resten av livet för att han blev våldtagen av en man. Barn måste beskyddas tycker jag!
jag känner i min ande som kristen att en och en annan person där är pedofil och jag litar på att Gud talar till mig.
Vi måste ta bort glorian och heliga ko stämpeln, och även se till att pedofiler som är där inte kommer undan, oavsett om de är kända och har mycket pengar.