• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Bellebella
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-05 22:25:55 följande:

Åh Stort Grattis!!!

Har du fått några symtom än? :) När blir Bf? :)

Tusen tack, känns fortfarande helt overkligt!!! Jag har än så länge känt av mild halsbränna, molvärk i magen och lite ont i svanken. Bf beräknas 18 april????
  • DrömlivetiHD
    lyckligast80 skrev 2017-08-06 08:15:00 följande:

Idag kom tyvärr tant röd... nya tag igen!

Åh så tråkigt! Men Ja, nästa månad kanske det blir av då!! ;) Går snabbt till nästa ÄL :D
  • Wuuaau

Grattis till alla! Så glad för er skull! Fantastisk tid som väntar för er nu! Längtar så efter att få mysa med en liten gravidmage :)

Själv har man ägglossning i dagarna nu. Hoppas på ett plus i slutet av månaden så att jag är med er i bf april! Håller alla tummar för att få känna som er!

• Hessy

Nu har jag gått över flera dagar , inte ena mensdroppe så långt ögat når. Men inte jätte vanliga gravsymtom heller.. har inte vågat ta något mer test sen de visade negativt förra gången. Men mina symtom änsålänge är :
    -Hade nidblödning en dag en vecka innan BIM (aldrig haft förut)
    - "mensverj" i flera dagar (livmoder växer)?
    -ont i ländryggen
    Vad tror ni?:( :)

• Hessy

Pluss att jag kissar en gång i halvtimmen å då kommer dock väldigt lite

• DrömlivetiHD
    Wuuaau skrev 2017-08-06 09:53:25 följande:

Grattis till alla! Så glad för er skull! Fantastisk tid som väntar för er nu! Längtar så efter att få mysa med en liten gravidmage :)

Själv har man ägglossning i dagarna nu. Hoppas på ett plus i slutet av månaden så att jag är med er i bf april! Håller alla tummar för att få känna som er!

Åh spännande!! Vi hoppa också att du ansluter dig till oss i slutet av månaden!! :D

Happy humping!! ;D
  • DrömlivetiHD
    Hessy skrev 2017-08-06 11:39:50 följande:

Nu har jag gått över flera dagar , inte ena mensdroppe så långt ögat når. Men inte jätte vanliga gravsymtom heller.. har inte vågat ta något mer test sen de visade negativt förra gången. Men mina symtom änsålänge är :

-ont i ländryggen

Om du har gått över BIM tycker jag du ska våga testa! Jag förstår de som inte vill testa innan bim, onödigt att bli besviken om mensen ändå ska komma. Men har du gått över tycker jag du ska testa <3 Tänk om det är ett plus? :D
  • snorkfröken92

Blev inget denna gången heller, så satsar på äl igen runt den 17e igen. Slutade med minipiller för 1,5 år sedan och har försökt aktivt i 6 månader. Tog ett halvår att få regelbunden cykel bara efter pillerstopp på ca 10 år.

Har redan tappat hoppet om att min kvinnliga kropp fungerar ordentligt då vi redan levt som kaniner sedan 1,5år tillbaka??

• Amanda87
    snorkfröken92 skrev 2017-08-06 12:28:27 följande:

Blev inget denna gången heller, så satsar på äl igen runt den 17e igen. Slutade med minipiller för 1,5 år sedan och har försökt aktivt i 6 månader. Tog ett halvår att få regelbunden cykel bara efter pillerstopp på ca 10 år.

Har redan tappat hoppet om att min kvinnliga kropp fungerar ordentligt då vi redan levt som kaniner sedan 1,5år tillbaka??

Så tråkigt och höra! Har ni sökt hjälp? 1,5 år är en lång tid. Fast det kanske krävs 1 års aktivt försök. Men jag tycker att många drar ut på att söka professionell hjälp. Kan ju bara vara skönt att få tips och råd eller kolla så allt står till som det ska.

Men kanske lätt för mig att säga som inte haft något problem... lider med dig! Kram!
  • Amanda87
    Hessy skrev 2017-08-06 11:39:50 följande:

-ont i ländryggen

Tycker också du ska testa! Du är ändå över bim!

Testade du efter bim senast också?
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017