BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)
Hej! Jag är 35 år o plussade för några dagar sen. Bf 20 april. Har två barn sen tidigare. Pojke 9 år och flicka 4.5 år.
Hej! Jag är 35 år o plussade för några dagar sen. Bf 20 april. Har två barn sen tidigare. Pojke 9 år och flicka 4.5 år.
Kan känna svagt illamående korta stunder o sen ömma bröst men annars inget speciellt
Är trött på kvällarna men kanske inte är så konstigt efter 6 veckor semester o nu ska man jobba igen. Känner du nåt?
Ja jag är också trött på kvällarna men det kan jag vara ändå periodvis
Ömma bröst men inget överdrivet. Lite molvärk som kommer och går.
Hej. Jag har bf 20 april och blir 38 i november. Har tre missfall i rad nu i år så är ständig oro här :/
Är 36 år. Har två pojkar födda 2012 och 2013. Väntar nummer 3. Har 3 missfall på raken bakom mig så hoppas denna går vägen.
Symtom- ömma bröst, lätt illamående om jag inte ätit något på ett tag samt illamående efter jag precis ätit. I början hade jag mycket molvärk. Är i vecka 6, typ 5+6 tror jag
Hej 36 år , 3 barn födda -02,,-04,,-12 plussade nydligen, enligt mina uträkningar Bf 20 april dax å boka BM tid .. lite nervös , att allt ska va bra å se fint ut, kommer boka tid för kub-test å hoppas hoppas de blir fina Resultat ;) Haft molvärk sen äl, mått lätt illa på FM , lätt ont i brösten, lite extra trött redan haha
Tycker de e kul , då vi verkar vara några som väntar 4 e barnet hur tänker ni kring å berätta för omgivning familj jobbet ? Vad tror ni reaktionerna kommer bli? jag tror våra här kommer få en rejäl chock Hahaha livrädd oxå vad chefen kommer säga :-/
Jag går gärna med i fb-gruppen! Hur gör jag??