• Gengar

BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)

Hej alla!

Här kommer en till gravid. Jag är 36 och har ett barn sedan tidigare. En fyraåring.

Allt har känts ok tills förra veckan då illamåendet kom smygande. Och för några dagar sedan slog det undan benen på mig totalt. Ligger i sängen orörlig med en spypåse i handen och mår illa av allt jag tidigare tyckt om. Kaffe, doften av min man och bilder av vänner och bekanta på facebook.

För att inte tala om en inredningsgrupp jag är med i på facebook som jag numer måste gå ur på grund av att jag blir nedstämd och illamående av att se alla fula inredningsstilar folk har.

Jag låter hemsk. Jag vet. Jag känner inte igen mig alls! Som att jag delvis tappat livsgnistan. 

Någon mer som mår pyton? 

P.S. Ska få utskrivet Lergigan i eftermiddag. Sätter mitt hopp till det. D.S.

• Gengar
    ElsaE skrev 2017-08-16 14:16:28 följande:
    Åh fy stackars dig! Vilken vecka är du i?

Dock kunde jag inte låta bli att skratta. Hoppas du tar det på rätt sätt men det lät väldigt roligt att du blir nedstämd av allas fula inredningsstilar och bekanta på Facebook. Sån kan jag vara utan att vara gravid haha

Hoppas lergigan kommer hjälpa dig må bättre!!!

Jag går in i vecka åtta på fredag. Och jag tar det på rätt sätt! Skönt att höra att det finns fler som känner så, med eller utan graviditet som ursäkt! Skrattande

Hoppas jag mår bättre snart. Men jag var så här när jag väntade mitt första barn. Men inte riktigt så här illa vill jag minnas... Nåja. Hoppas på bättring.

• Gengar
    skorpio skrev 2017-08-16 14:27:04 följande:
    Haha nej men fyyy din stackare :-/ känner Igen mej på min tidigare graviditet, slöt med att jag fick sluta umgås med vissa för jag tålde dom inte :-O hoppas verkligen tabletterna hjälper dej så du blir piggare å får lite posetiva känslor tillbaka <3 själv har jag ej kommit dit än, hoppas jag slipper den där vedervärdiga illamåendet denna ggr För de drar ner hela tillvaron

Jag förstår att du fick sluta umgås med somliga. Känner detsamma med mina vänner och bekanta. Det är som att förståelsen för alla människors olikheter är som bortblåst och tålamodet är slut.

Jag håller tummarna för att du slipper denna omgång!

Svar på tråden BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)