Inlägg från: Soffanl81 |Visa alla inlägg
  • Soffanl81

BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)

Hej allihopa!

Jag är 36 år och gravid i v. 7 ( 6+4 ). Har en dotter på 6 år, har kämpat länge för att bli gravid, gjort 7 ivf försök och nu blev jag plötsligt gravid på "vanligt" sätt, så vi blev väldigt snopna och väldigt lyckliga. Nu oroar man sig bara för att den ska stanna kvar, gjorde vul igår för bödit mycket i flera timmar och kramper i magen men det var ett hjärta som tickade:). Hon backade mig nästan 1 v när hon mätte. Hade en cysta på 5,5 cm så läkaren rekommendera att va hemma 1 v tills nästa vul.

Lycka till allihopa!

• Soffanl81

Hej allihopa!

Jag är 36 år och gravid i v. 7 ( 6+4 ). Har en dotter på 6 år, har kämpat länge för att bli gravid, gjort 7 ivf försök och nu blev jag plötsligt gravid på "vanligt" sätt, så vi blev väldigt snopna och väldigt lyckliga. Nu oroar man sig bara för att den ska stanna kvar, gjorde vul igår för bödit mycket i flera timmar och kramper i magen men det var ett hjärta som tickade:). Hon backade mig nästan 1 v när hon mätte. Hade en cysta på 5,5 cm så läkaren rekommendera att va hemma 1 v tills nästa vul.

Lycka till allihopa!

• Soffanl81

[quote=77959135][quote-nick]Hoppas7910 skrev 2017-08-26 00:09:28 följande:[/quote-nick]

Hej :)

Så roligt att ni helt plötsligt lyckades på egen hand!

Skönt att se det lilla hjärtat för er! Är det pga cystan du blödde då?

Ta det lugnt och vila massor tills nästa VUL!

Hoppas det går bra :)

[/

Hej! Tack:). Ja, jättekul! hon misstänkte att det var pga cystan men hon hade jättesvårt att svara på det.

• Soffanl81

Jag mår illa till och från och när jag tänker på mat mår jag väldigt illa, har svårt att äta, skulle helst äta pannkaka jämnt och fikabröd men det går ju inte:(. Är väldigt svullen om magen och väldigt trött, fast det är jobbigt känner jag mig lycklig över symptomen :) då vi försökt få barn så länge.

Svar på tråden BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)