• lislis

BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)

Så spännande detta! Jag fyller snart 36 och har en 3-åring sedan tidigare. Är i slutet av vecka 6 och bf 15 april, så håller tummarna att allt ska gå bra. Har mått lite småillaå hela veckan och senaste dagarna varit supertrött. Sängliggande hela dagen idag. Var samma förra gången om jag minns rätt, fast kanske inte såhär tidigt. Kul att så många har några år mellan barnen. Alla mina föräldravänner från förra grav skaffade barn nr 2 inom 2 år, så började fundera på om jag var konstig som ville vänta..

Någon undrade om dimetikon och det kan jag skriva under på. Tar kanske upp till en vecka innan full effekt, men sedan känns magen mycket mindre uppblåst. :)

Lycka till alla!

• lislis
    skorpio skrev 2017-08-19 21:32:59 följande:

Hej Oki va bra å höra måste testa dessa tabletter då, lite jobbigt å se ut som en ballong redan haha 5+2 nu å vill helst va hemlig än offentligt haha jo här va folk på mej att skaffa 4e barnet tätt efter trean å nu e hon 5 år å folk lär bli chockad när de får höra om vår graviditet nu Ssss. Mina två äldsta var väldigt tätt in på (20mån) å de va tufft, tror de blir lättare nu, å jag har fått "njutit"av min trea på annat sett då hon varit ensam med å va liten sen lite "svartsjuka" får vi nog räkna med ändå då hon e van att va yngst men de Ger sej nog å bara man bjuder in till delaktighet tror jag

Hoppas de kommer funka lika bra för dig! Känns över huvudtaget som att det syns mer nu än första gången. Hello bauta-brösten liksom :D

Och folk har så mycket idéer. Man gör som det känns bäst och ibland blir det ju inte som man vill heller..

Det blir säkert jättespännande för din minsting att "få en bebis". Så hoppas jag det blir här hemma iaf.. :)
  • lislis
    Ulrika34 skrev 2017-08-26 09:37:51 följande:

Vad har ni för symptom tjejer? Här är tröttheten och det mosiga känslan överväldigande,

Så sjukt illamående! Hela tiden. Varit på vårdcentralen och fått Lergigan comp och blivit sjukskriven idag. Men inte såhär jag hade tänkt mig att det skulle vara :( Håller tummarna nu att vilan hjälper det att gå över fortare. I vecka 8 nu (7+).
Svar på tråden BF april/maj 2018 (för oss som är 35+)