MisseKido skrev 2017-09-02 20:03:34 följande:
Hej, jag har BIM på måndag och har fått ett par svaaaga +. Ska testa igen på måndag och är det starkare plus så hakar jag på här i gruppen! Är snart 35år och två barn sen innan 4 och 6år. Den här eventuella graviditeten var inte jätteplanerad, vi provade en gång oskyddat och jag hade inte riktigt koll på när äl var heller :) men vi har dock pratat om en trea senaste halvåret så det är såklart mer än välkommet om det går vägen.
Svagt plus är också plus.
Jaghar legat lite lågt med tanke på tidigare missfall jag fick i april. Var på ul i 7+3 och fick se ett hjärta ticka, men fick mer och mer aprikosa ljusrosa flytningar så jag kunde inte släppa oron. Var på koll i fredags igen och där upptäckte han en polyp på tappen som orsak. Vred bort den på plats och fick lite antibiotika då det hade blivit obalans i floran. Bebisen mådde bra, hade växt fint och jag blev framflyttad en dag så idag är det 9+6. Jag kan inte förklara hur lättad jag är!
Mår även så mkt bättre, inget illamående dagtid och tarmarna har börjat komma igång igen.
Dock pisstrött på kvällen men det har nog mkt med att göra att jag vaknar 5 på morgonen.