Inlägg från: Paulas mamma |Visa alla inlägg
  • Paulas mamma

Gravida GÖTEBORG bf våren 2018

Hej! Jag heter Carin, är gravid med fjärde barnet och är i v 9. Jag har startat en hemlig (osynlig) grupp på Facebook för oss som ska ha barn till våren och bor i Göteborg. De som är medlemmar hittills är från en annan tråd här på fl men inte så många som hittar den så provar att göra en ny. Hade varit så kul att följas under graviditeten och kanske så småningom ses med bebisarna. Någon mer som är på?

• Svar på tråden Gravida GÖTEBORG bf våren 2018
  • Paulas mamma

Va kul! Eftersom den är hemlig för tillfället så går den inte att hitta så man behöver bli inbjuden. Om ni pmar mig (på fl) ert namn och beskrivning av er profilbild (på fb) så lägger jag till er som vän och sedan bjuder in er i gruppen. Sen kan ni ta bort mig som vän om ni vill. Jag heter Carin

• Paulas mamma
    Carolinam skrev 2017-08-19 08:37:45 följande:

Men så kul! Jag är i v 6 just nu, första barnet och bor i göteborg. Är gärna med :)

Läs några inlägg upp hur du går tillväga så fixar jag in dig.
  • Paulas mamma
    MimmiGbg skrev 2017-08-24 11:17:38 följande:

Hej hörni!

Jag fick ett tips om er. Får jag också gå med i gruppen? Jag har nyligen plussat, bor i Göteborg och väntar nr två. <3 

Lagt till dig nu :)
  • Paulas mamma
    MamatillL skrev 2017-09-01 23:11:31 följande:

Jag har bf 7Maj . Räcker du tar min mejl och lägger till mig via den i gruppen : ) pmar dig

Jag har inte fått nåt privat meddelande. Tyvärr räcker det inte med mailadress utan jag behöver bli vän med dig på en för att kunna bjuda in dig. Testa igen att skriva ett privat meddelande med ditt för och efternamn samt hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig ????
  • Paulas mamma
    MamatillL skrev 2017-09-04 14:05:11 följande:

Jo det räcker med mailadress :)

Där du skriver in namnet när man lägger till där skriver du mailen :)

Skickat min mejl i dm : )

Jag har inte fått något meddelande. Förstår inte varför.

Ang att bjuda in i grupp via mail så har jag redan provat. De jag är vän med kan jag bjuda in via mail men inte utomstående. Antar att det har å göra med att gruppen är hemlig.

Men hur som helst så kommer inte dina privata meddelande här på familjeliv från.
Svar på tråden Gravida GÖTEBORG bf våren 2018