Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Hej på er!
Undrar om någon känner igen sig? Är i v 11 nu. Jag har varit extremt trött under den senaste månaden och verkligen kämpat för att klara av att vara på jobbet. Men har inte orkat något utöver det. Har tänkt att det är normalt att vara trött när man är gravid o kört på men bara vilat när jag varit hemma. Jag började få ångest lite då och då.
Men för en vecka sen sa det stopp. Fick såå mycket ångest och bara grät. Fick tid till min bm dagen därpå o hon tyckte att jag skulle vara hemma en vecka o vila o fick tid till läkare veckan efter som sa att hon kan sjukskriva mig retroaktivt. Nu förstår jag inte hur jag ens orkat gå till jobbet. Försöker göra lite hemma o ta nån liten peomenad för att inte bli trött för att jag vilar för mkt. Men min energinivå är i princip obefintlig. Får ångest och känner mig stressad över småsaker. Har ett jobb där det är ganska hög press och tanken på att ens vara där på 50 % känns nu helt omöjlig.
Är set någon som är/har varit med om liknande? Är orolig för att inte bli sjukskriven.