Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Hej! Har följt den här tråden sen den startades. Har inte viljat skriva något innan jag känner mig säker på att det går åt rätt håll. Gravid i vecka 13, har precis fått reda på att NIPT visade bra resultat. Har en doppler som jag lyssnar lillhjärtat på här hemma. Har inte mått så himla bra första veckorna med trötthet, psykisk depp och blivit slutkörd vid minsta lilla ansträngning, men igår kändes det som om livet återvände. Illamående är inte så illa längre och jag har mer energi. Tredje barnet där det yngsta just nu är 6 år =)

Jättetråkigt att läsa om ni som fått missfall. Hoppas det tar sig nästa gång och att det går bra med graviditet <3

• Anonym (Tredje)

Hur många är vi kvar här nu?

Här börjar illamående lägga sig. Men börjat få klåda på bröstvårtorna! Väldigt drygt och det är inget jag upplevt tidigare graviditeter. :/

• Anonym (Tredje)

I veckan skrev jag in mig på MVC, fick brev igår om att jag tydligen har för lågt järnvärde så fick börja med Niferex redan nu. Vecka 16+ 5 idag, har RUL om två veckor, spännande! Hoppas ni andra mår bra =)

Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL