Inlägg från: LifeOfBullshit |Visa alla inlägg
  • LifeOfBullshit

Bim oktober 2017

Hejhej! Hoppar in här då min mens behagade att komma 11 dagar sent efter utebliven ägglossning.

Beräknad ÄL 4/10 och BIM 16/10. Vi kör utan ÄL-stickor denna månad, vi ska bara köra på och hoppas att det tar sig ändå. Förhoppningsvis är min man hemma under min ägglossning, han ska iväg på kurs. Detta blir vårt 8:e försök till första barnet...

BIM 16:e Oktober 2017
  • LifeOfBullshit
    Flansen skrev 2017-09-18 21:12:04 följande:

Men vad segt, både med utebliven äl och försenad mens dessutom:/ hade du inga streck alls på äl-testen eller fick du bara aldrig helt positivt utslag?

Ska nog också skippa testen nästa månad.

Håller tummarna för att det tar sig denna för er :)

Ja, eller hur! Fick aldrig utslag under den period då min ÄL skulle kommit. Började testa en vecka innan beräknad ÄL ^^ Fick dessutom inga ÄL-symptom så är säker på att det aldrig blev någon ägglossning. Men denna gången så hoppas jag min kropp behagar släppa ifrån sig ett!

Ja, jag undrar om det inte är mer hälsosamt, jag kan ju bara tala för mig själv men jag mår inte bra av att stressa upp mig på detta vis ^^

Tack! Jag håller tummarna för er också! :) Oktober är en fantastisk månad! ;)
    BIM 16:e Oktober 2017
Svar på tråden Bim oktober 2017