Bim oktober 2017
Hoppar in, 3e försöket till tredje barnet :)
ÄL 21/9
BIM 7/10
Hoppar in, 3e försöket till tredje barnet :)
ÄL 21/9
BIM 7/10
Jag hoppar in här! Andra försöket till andra barnet.
Ska ta och använda mig av ägglossnings stickor denna månaden och hoppas på att kunna pricka helt rätt! Första gången jag använder ägglossnings stickor så ska bli spännande :O har bim den 6/10 och misstänker att ägglossningen bör äga rum den 23/9!
Denna månaden har jag bestämt mig att INTE testa innan bim dagen... kommer bli svårt då jag är lite smått test galen men nu ska jag hålla händerna i styr ;)
Någon mer som har bim samtidigt som mig? 6/10 ?
Alltså skit oxå! Ätit munkpeppar och rosenrot denna månaden, äl enligt app var igår så vi har försökt hela veckan samt igår, nu börjar jag jobba kl 15 idag till 00.30 imorgon natt samt samma tid sön-mån och idag fick jag utslag på älstickan! Är ju omöjligt att få till nåt förrän tisdag så nu verkar denna månaden körd oxå :( jag som redan är bitter på mitt jobb, haha
Bim -2, tog PE med morgonurin imorse och var helt blankt... Ätit massa tillskott denna månaden och haft stenkoll på äl men inget ändå.
Ger fan upp nu.
Mens idag.
Ger fan upp nu.
Lycka till alla som är kvar! <3
Åååh så kul!!! STORT GRATTIS TILL DIG!!!:) dags att ta ett digitalt?;)
Men vad roligt! Grattis!!
Grattis!!!
Någon som har haft missfall och kan hjälpa mig? Hur vet man att allt kommer ut? Ska man bry sig om att ringa när blödningen är slut? Bryr dom sig ens? Och när får man minus igen, så man vet att det är borta? Hur länge är det normalt att blöda och ha ont?
Jag har fått två tidiga missfall (v 7 respektive 6). Vid det första åkte jag till gynakuten (efter inrådan från 1177), men fick ett kallt bemötande av sköterskan som tyckte att det var ju bara att åka hem och låta det blöda klart. De gjorde ingenting. Detta var på en helg så då ringde jag barnmorskan på måndagen och hon sa att så länge jag inte blödde länge, hade väldigt ont eller upplevde några komplikationer. Andra gången ringde jag också barnmorskan och fick ungefär samma svar. Jag blödde lite kraftigare och längre än en vanlig mens, men det beror väl säkert på hur långt gången man är och så....