Inlägg från: FrökenFräken83 |Visa alla inlägg
  • FrökenFräken83

Bim oktober 2017

Lägger mig i här också! Typ 4e försöket andra barnet, bim 1/10. Tänker försöka vänta tills dess innan jag testar, har lagt en halv förmögenhet på tester redan ????. Blir det inget den här gången tänker jag köra temp eller ägglossningstest för att kolla om jag fattat mina sekret rätt ????

• FrökenFräken83
    Horisonten skrev 2017-10-01 13:30:34 följande:

har du funderat på ta ett test eller vill du vänta ett par dagar? :)

Är typ fjärde försöket o la en halv förmögenhet på test innan :) så jag bestämde mig för att inte testa förrän bim var passerat den här gången, så snart borde jag ju testa!
  • FrökenFräken83

Kunde inte hålla mig längre, är ju bim idag!! Gick o köpte test, fick ett svagt men distinkt streck! Gravid med vårat andra barn!! :)))

• FrökenFräken83
    Milou3 skrev 2017-10-01 22:44:07 följande:

Grattis! Symptom? Kände du på dig att du skulle plussa?

Ja, jag anade det, kände små diskreta "hugg" i nedre delen av magen den sista veckan innan bim.
  • FrökenFräken83
    Flansen skrev 2017-10-02 09:40:21 följande:

Hörni hur är det egentligen, är det inte kört även om man testar negativt på bim eller precis innan? Jag har bim imorn och testade negativt igår, på bim-2. Inga direkta symptom men det känns inte som att mensen är på g heller ..

Det tror jag inte, en del plussar sent. Så länge mensen inte kommit är det bara att vänta!
  • FrökenFräken83
    S79 skrev 2017-10-02 22:41:19 följande:

Jäkla skit! Att det ska vara så svårt! Nu kom mensen och även fast jag hade det på känn att det inte tagit sig den här månaden heller blir jag så ledsen. Jaja. Bara att ta nya tag antar jag. Men vill egentligen bara gråta och skrika ut min frustration.

Hänger kvar i tråden då nästa BIM är den 29/10.

Ibland är det bra att bryta ihop o sen komma igen, så gå in i ett rum o skrik o gapa om du känner för det!
  • FrökenFräken83
    Joozzaan skrev 2017-10-03 11:59:01 följande:

ÄL +7 Idag, kommer stickningar lite då och då sedan någon dag tillbaka men annars inga symptom. Väntan fortsätter :)

Precis som jag hade det, små hugg typ en vecka efter äl som fortsatte fram till bim. Jag plussade häromdan, så lycka till!
  • FrökenFräken83
    Joozzaan skrev 2017-10-03 13:46:22 följande:

Oj nu blev jag nervös :O haha

Man längtar ju som en idiot eftet + samtidigt tycker jag det känns lite otäckt.

Ja det är lite så det är att bli förälder, man är lycklig o vettskrämd samtidigt ;) vi har en liten sen innan, skulle det bli ert första?
  • FrökenFräken83
    Joozzaan skrev 2017-10-03 18:32:56 följande:

Nej vi har en 1.5 åring här hemma med, tror rädslan denna gång handlar om hur man ska klara av att ta hand om två barn, hur ettan ska reagera osv.. har känt stickningar hela dagen idag med. För tidigt för att testa än men det kliar i fingrarna :)

Kul, då ligger vi änna i fas! Lillan är ett o trekvarts. Ja hjälp, jag hoppas att de superkrafter folk verkar plocka fram finns hos mig med... Är seriöst orolig för sömnbristen, är inte bra när jag ligger back på det.

Hoppas, hoppas :)
  • FrökenFräken83
    Joozzaan skrev 2017-10-07 13:22:11 följande:

Blir nog inte tydligare än så här :) hoppas den lilla vill stanna kvar hos oss och kika ut i juni!

Små hugg en vecka efter äl är ett bra tecken :) välkommen i gravidklubben!!
Svar på tråden Bim oktober 2017