Inlägg från: AngelicaB |Visa alla inlägg
  • AngelicaB

Bim oktober 2017

Morsatillt skrev 2017-10-03 19:06:51 följande:

Blev precis medlem och tänkte hoppa in här med en liten fråga. Jag har bim på måndag men tog ett CV early idag. Vad tror ni? Positivt eller spöksträck? Tycker att det är lika svagt som på bilden i beskrivningen men jag vet inte riktigt :/

Så såg mitt test ut förra månaden men mensen kom. Mitt streck var till och med lite blått. Kommer aldrig mer testa med CB early faktiskt. Hoppas dock att ditt är ett plus!
  • AngelicaB

Har nu precis passerat äl, har hunnit med att ha sex två gånger de senaste 3 dygnen. (Natten till tisdag och natten till idag) Tror ni det kan räcka? Eller borde man ha sex igen nu efter äl för högst sannolikhet att få ett plus på stickan om 2 veckor?

• AngelicaB
    Milou3 skrev 2017-10-05 20:35:55 följande:

Jag tror det räcker men om ni pallar så kör på!

Den månaden jag blev gravid sist hade vi enbart sex en dag innan äl och det tog sig så man behöver inte ligga som kaniner :) fast hade jag fått bestämma hade jag velat säkra upp flera dagar ;)

Hehe ah det är väl lite så man känner! Att man vill säkra upp med fler omgångar haha! Vill ju bara inte att de ska bli att man ligger för att de ska ta sig, vill ju ha stämningen också!
  • AngelicaB

Jag behöver hjälp!

Är på dag 23 i min cykel och idag på eftermiddagen fick jag sånna älsmärtor (känner igen dem eftersom jag brukar ha men denna månaden kände jag inget men hade äl-flytningar) så vek mig dubbelt på jobbet :( vad är detta??? Ska ju ha mens om en vecka??

• AngelicaB

Hej!

Har bim om 3 dagar, kan jag testa mig imorgon bitti tror ni? Fick superont i höger äggstock igår men idag har det centrerat sig och känns bara en bit under naveln nu. Även fått en maaaassa flytningar..Vad kan det vara?

• AngelicaB

Idag är mensen 5 dagar sen enligt min app, har hänt att den diffat på någon dag som mest. Har testat men det är TVÄRnegativt. Någon som varit med om att det? Är väl troligtvis så att jag inte haft äl, någon som gått utan plus så länge och sedan vistat sig varit gravid? Fett fundersam, har aldrig hänt innan ...

Svar på tråden Bim oktober 2017