• Ereya

Bim oktober 2017

Jag joinar också om jag får, BIM 13/10!

• Ereya

11/10 enligt appen, ska hålla mig från att testa till den 12/10 även om testen jag har hemma skriker om att de är så bra så man ska kunna få ett säkert resultat sex dagar innan beräknad mens. Men det vågar jag inte tro på så jag väntar tills BIM, haha.

• Ereya
    tossaliten skrev 2017-10-04 23:58:28 följande:

BIM+3 men ingen mens men inte heller något plus...vad tror ni???

Stress förmodligen... Hoppas mensen kommer snart!
  • Ereya
    bligravid123 skrev 2017-10-05 05:57:06 följande:

Jag har bim 14: de men tror inte så mycket på en graviditet. Jag är 37 år, har inga barn sedan tidigare - inte ens försökt bli gravid- utan kom på att jag vile ha barn i våras.... har väntat med det ( dock inte friviigt. Hade gärna börjat försöka redan i mars-april)mendå jag lever i en relation med en kvinna och sjäva befruktningen måste ske via donator. Jag har alltså allt emot mig... =( vet ju inte ens om jag kan bli gravid vid denna ålder!

Jag känner inga symtom som ni andra skriver om ..ni vet molvärk, humör illamående... allt är precis som vanligt =)

jag fick inte ens utslag på stickorna fast jag tesatde över en vecak och KäNDE min ägglossning...alltså på riktigt. Har alltid vetat typ på minuten när ägget lossnar för jag får så ont - samma den hördagen .... men lik förbenat så inget utslag på ä.l-stickorna.... är det fel på mej?

HUr många gånger har ni andra försökt? Änns lite hopplöst nu men men... skönt att ha de här sidorna på familjeliv att följa...försöker läsa mest de lycliga inlägget där det gått vägen . Tack föratt ni finn alla!

Förlåt om jag är lite trög på bollen, och jag menar absolut inte att vara elak, men om du inte har legat med en man så är det ju rätt svårt för biologin att ha sin gilla gång tänker jag
  • Ereya

Hur många dagar efter ÄL kan man få ett positivt test? Jag är på ÄL +8... Bim någon gång mellan 11-13. Tänkte vänta med att testa tills på onsdag, allra tidigast måndag. Bra eller ska man våga testa innan?

• Ereya
    bligravid123 skrev 2017-10-07 09:20:35 följande:

Hej på er alla erfarna kvinnor. Detta är mitt första försöka att bli gravid ( blev efter en våldtäkt  gravid som tonåring men valde då att avbryta). Nu lever jag i en relation med en annan kvinna och vi har bestämt att försöka bli gravida! ( genom spermadonation förstås)

För ca en vecka sen hade jag ägglossning - även om stickorna inte visade nåt ... jag lovar jag kände det! Vi hade en donator och inseminerade sperman men efter det har ingenting känns eller märkts. ingen feber inga smärtor illamående eller annat... men nu inatt 9 dagar efter försöket vaknade jag av att det hugger i magen - liknande mensvärk. Det har fortsatt under dagen...verkar som att mensen är på gång fast att jag inte borde få den förrän om en vecka...vad kan det vara som gör så ont? Jag har läst att när ägget fäster kan det göra lite ont o komma en blödning men det var ju som sagt över en vecka sedan vi försökte så om det blev nåt borde väl ägget satt sej redan - inte idag 9 dagar efter? Jag har heller inte fått någon liten blödning. Är det någon av er som förstår det här? Kan man få oregelbunden mens av att försöka bli gravid... är det därför det känns som att mensen är på väg redan idag?

HA det gott alla där ute och hoppas vi snart plussar!!!

Ägget fäster någon gång mellan dsg 5-12,så absolut kan det det!
  • Ereya
    Joozzaan skrev 2017-10-07 10:29:45 följande:

BIM -3 idag.. kliar i fingrarna och vill testa men är så rädd att bli besviken.

Håll ut en dag till! Jag är på BIM - 6, så lång väntan kvar!!
  • Ereya
    Silverkruka skrev 2017-10-07 14:09:14 följande:

Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)

Åh så tråkigt! Fick också en blödning nu... Mensen ska inte komma förrän om sju dagar... Jag hoppas det är nidationsblödning :(
Svar på tråden Bim oktober 2017