Inlägg från: EnPetra |Visa alla inlägg
  • EnPetra

Bim oktober 2017

Någon mer som kämpar på med barn nr.2 ?

Försökt få ett syskon till dottern i över ett år, men det vill aldrig ta sig. Besvikelse efter besvikelse när mensen alltid dyker upp. Väldigt oregelbunden mens, och tror ibland inte ens att jag får ägglossning, då den kommer såpass tidigt. 

Har iaf BIM den 13/10, håller tummarna trots att det kommit rosa på pappret vid toalettbesök.. 

OCH GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT!

• EnPetra
    Silverkruka skrev 2017-10-05 18:08:57 följande:

Vi är bara på försök 8 till barn nr 2, men delar din känsla. Jag tycker det är jobbigast att acceptera att det kommer bli ett större glapp mellan nr 1 och 2 än jag hade tänkt mig.

Ja absolut.

Pratade med min barnmorska idag ang att vi försökt med ett till barn så länge, fick rådet att ringa till gynmottagningen så skulle jag nog få komma dit, eventuellt få tabletter som framkallar ägglossning.

Ringer till gyn.. Som säger att dom inte hjälper till när man redan har gemensamma barn tillsammans? Tycker det är superkonstigt. Och irriterad blev jag också.
  • EnPetra
    Silverkruka skrev 2017-10-05 20:13:51 följande:

Vilket märkligt och tråkigt svar från gyn. Tycker att utebliven ägglossning borde vara något de kan hjälpa till med. Finns det nån annan mottagning du kan kontakta?

Kontaktade en privat gyn istället som skulle skicka ut lite papper med frågor och kallelse ???? så håller tummarna och fortsätter försöka ändå. När har du bim?
Svar på tråden Bim oktober 2017