• Imra

Bim oktober 2017

Hallå!
    Också en som har äl och bim i oktober. Är på försök nr 4 och längtan är otroligt stor! :)
    Dock kommer sambon vara bortrest under denna äl, eller kommer hem från resan den dagen jag troligtvis har äl. Så har inte så höga förhoppningar denna gången..
    Men vem vet det, kanske är då det funkar för oss. ;)

• Imra
    Sheltielife skrev 2017-09-21 14:29:53 följande:
    Jobbigt med att sambon är bortrest! Meeen de räcker ju med en enda liten simmare för att befrukta ägget så att ha sex en gång vid ägglossningen räcker ju! :D håller tummarna för dig! Min gubbe är också borta denna äl men dock bara en dag. Så hinner sexa en massa både innan och efter! När har du äl/bim?
    Ja det är lite typiskt, tycker han kunde planera in en grabbresa en annan helg, haha ;)
    Ja får hoppas på att det tar sig iaf, har äl den 1 oktober och bim den 14. :)

Håller tummarna för att det går för oss båda! :D
  • Imra

Har en liten fråga el fundering.
    Jag har beräknad äl i helgen typ söndag. Men igår när sambon och jag hade sex så fick jag som rosa "flytningar" på pappret när jag var på toan direkt efter.
    Har hört att man kan få så när man har sex under äl eftersom ägget släpps. Men eftersom min äl är beräknad tills i helgen så börjar man ju fundera? Har även haft lite små känningar i tjejmagen idag. :)

Har nog fått hem äl-test idag, så blir ta ett test ikväll. Men undrar mest om någon varit med om att få ägglossning en vecka innan den är beräknad? Och vad det rosa kan bero på? Min mens tog ju slut för ca en vecka sen.

• Imra

Jag är på bim -8 eller äl +5, har haft konstiga känningar i magen sen två dagar tillbaka. Man vågar ju inte hoppas för man vet ju att det är vääldigt tidigt och har haft känningar dom andra gångerna också. Men känns som denna känslan i magen är annorlunda?
    Det gör liksom inte ont ont utan mer konstant konstig känsla i magen? Hum..någon som känner igen sig?
    Längtar tills man kan börja testa men känner iaf att jag vill hålla mig till bim -4.

• Imra
    Jefare1 skrev 2017-10-06 13:29:03 följande:
    Jag känner igen mig! Men känner precis som du det är väääldigt tidigt vågar inte ha för stora förhoppningar. Är på BiM -5 , har bestämt mig för att vänta till BiM eller dagen efter. Får se om jag kan hålla mig haha
    Önskar att jag också kunde ha is i magen och inte testa före bim men det är såå svårt när testen finns där hemma liksom! ;)

Och känns som sagt som det är för tidigt att ens känna något men man hoppas ju såklart. :)
  • Imra

Det vänstra tog jag idag och det högra igår. Något är det ju där iaf.
    Är på bim -4 idag.

Svar på tråden Bim oktober 2017