Inlägg från: Tesselisan |Visa alla inlägg
  • Tesselisan

Bim oktober 2017

Jag hoppar på tråden här också! Har bim 11/10 och hoppas verkligen denna månad. Jag och min man har aktivt försökt skaffa barn nu i ca 1 år. Denna gång tror jag verkligen vi prickade in ägglossningen.

Testade med early clearblue som kanske visade svagt men kan också ha varit ett spökstreck. Får vänta lite till. :)

• Tesselisan

Jag tog ett digitalt test idag som visade "Inte gravid", borde vara på -2 bim, men eftersom jag har haft lite oregelbunden cykel kan det vara längre till bim.

Känns verkligen som om det är något denna månad.  Hur troligt är det att det plussar senare tror ni? Känns som om hoppet tryter mer och mer efter varje månad med minus :( Men samtidigt så finns det ju där i bakhuvudet. 

• Tesselisan
    Lanza2017 skrev 2017-10-09 11:17:27 följande:
    Jag fick inte gravid på bim -2 för att sen få gravid på bim dagen, vet att det är svårt men ju tidigare man testar är ju resultatet oftast negativt och då kollapsar ens värld helt i onödan ibland för att sen få ett positivt test. Lycka till alla ni som väntar på plus :))
    Åh, då håller jag hoppet uppe lite till, får vänta några dagar och testa igen :D 
Svar på tråden Bim oktober 2017