Bim oktober 2017
I fredags kom mensen och nu är den över... så försök nr nio blir det nu till tredje barnet. BIM bör bli runt 10/10.
I fredags kom mensen och nu är den över... så försök nr nio blir det nu till tredje barnet. BIM bör bli runt 10/10.
Hejsan! Jag är inne på nionde försöket till tredje barnet nu och jag vågar inte hoppas på någonting längre då jag har blivit så besviken sedan ett missfall i mars. Haft flera kemiska graviditeter efter missfallet.
Så nu denna månad har jag tänkt otroligt lite på att det faktiskt skulle ta sig. Men så inatt (natten till onsdag 4/10) är på BIM-5 idag (BIM 10/10. Så drömde jag att en kille tog blodprov på mig och som visade att jag var gravid men att det var väldigt tidigt än.
När jag vaknade så började jag ju hoppas något otroligt såklart... Samtidigt som jag inte vill hoppas för jag orkar inte bli besviken ytterligare en gång. Nu sitter jag här på jobbet och funderar på om jag ska beställa lite tester från babyplan eller om jag bara ska vänta tills BIM och allra helst ytterligare en vecka. Har ett cb plus hemma som är kvar från förra månaden. Det funderar jag på att ta i helgen eller på BIM. Vill ju inte testa innan bim egentligen men det är ju såååå svårt o hålla sig.
Önskar alla här inne lycka till <3
BIM-4 och negativt test :( Babyplan testa tidigt använde jag. Så nu går vi mot försök nr tio :( Blä, vad den här resan suger :(
BIM-4 och negativt test :( Babyplan testa tidigt använde jag. Så nu går vi mot försök nr tio :( Blä, vad den här resan suger :(
Hmm, tycker mig se ett svagt streck men är nog bara inbillning... Försök nr nio o e rätt less på detta nu. Varför får jag aldrig ett plus?! Fick missfall i mars, sedan dess har det varit otroligt trögt... :( Såååå ledsen idag. Bilder från dagens test... BIM-2
Jag hoppar på tråden här också! Har bim 11/10 och hoppas verkligen denna månad. Jag och min man har aktivt försökt skaffa barn nu i ca 1 år. Denna gång tror jag verkligen vi prickade in ägglossningen.
Testade med early clearblue som kanske visade svagt men kan också ha varit ett spökstreck. Får vänta lite till. :)
Jag fick ett rätt tydligt spök med dessa tester på bim-2 så om det inte visar rätt tydligt så nära bim är det troligen inget på g tyvärr :(
Visst är det skitjobbigt! Är på försök 12 med 2 tidiga mf under året.
Vad gör man? Bara fortsätta försöka. Kämpa på, tillslut kommer det plussas :)
Idag är jag på BIM+1 och ingen känsla av att mensen är på g. Har haft som hugg i livmoder/äggstockar sedan ett par dagar tillbaka. Det är inte något jag brukar ha... Imorgon får jag hem test och jag hoppas såååå mycket att det visar plus <3 Detta är vårt nionde försök så det skulle vara helt (ursäkta att jag svär) jävla underbart att äntligen plussa <3 Samtidigt som jag ställt in mig på att det säkerligen visar negativt imorgon....
Lycka till alla <3
Äl +3 idag enligt kalendern. Har idag haft stickningar och liksom hugg i mage/underliv. Inget som hör till vanligheterna. Hoppas att det är nåt slags tecken på att det gick vägen denna gång. Försöker vara positiv :D
Ååååh nu längtar jag tills jag får testa igen!!! Alltså det är så sjukt.. jag har skrivet ner ALLT sen 1/10, oj idag och igår känner jag mig aå hemskt hungrig, som att det inte finns ett stop.. vill ha MAT, GE MIG MAT!!! Sticker och känns i "tjejmagen"... vet att jag har test hemma i brevlådan när jag kommer hem imorgon!!!!