Inlägg från: JohannaN2015 |Visa alla inlägg
  • JohannaN2015

Bim oktober 2017

Hoppar in här! :) jag väntar på plus eller mens! Tror den skulle kommer I slutet av September eller 1/10.. tog ett test i söndags och ett idag på eftermiddagen fast jag nyss kissat innan.

Söndags högst upp och nyss nedanför! Någon som ser något?

• JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 15:48:50 följande:

Jag ser tyvärr inget. Men det kanske är för tidigt? Men kommer den inte så ta en nytt i veckan eller till helgen

Ja jag får avvakta ett tag till! Hoppas hoppas :)
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 16:01:52 följande:

Jag håller tummarna för dig :) :)

Tack snälla!!!
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 16:03:14 följande:

JohannaN2015 är det första barnet eller har du sen innan? :)

Nej det är första.. så jag bara vill ha ett plus helst igår, haha! :) är det nu man blir testgalen?
  • JohannaN2015
    Katten95 skrev 2017-10-04 16:23:28 följande:

Testgalen tjej här!

Tycker att jag kan se ngt litet men det kan lika gärna vara synvilla. Säkert negativt. Haft små illamående under dagen och smått molande värk på vänster nedre sida.

Ser ni något, ? Ej morgon urin ????

Äl + 11

Bim - 7

Jag ser tyvärr inget.. men kan vara förtidigt eller svårt att få med på bild! Jag håller alla tummar!:)
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 17:03:50 följande:

Jaha vad roligt :D ja jag är sån med att jag vill testa redan nu även om det är låååångt kvar tills det visar något om det skulle vara så hahahha :D

Haha! Undra om det är ett vanligt beteeende? Har du några barn sen innan? Är det här planerat och hur länge har ni försökt då? :)
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 18:06:27 följande:

Haha jag tror det är många som blir såna. Man blir så förväntansfull :D ja jag har en dotter som är 1år och 7månader. Hon var inte planerad men nu är det planerat att skaffa ett syskon till henne. Det här är första månaden utan p-piller så än sålänge är vi på första försöket. Vi får se hur det går... hoppas inte det tar lång tid bara haha ;)

Hur länge har ni försökt nu? :)

Ja men förmodligen, haha :) vi har inte heller planerat det här, utan vi har kört avbrutet tills alldeles nyligen, då vi faktiskt bestämde oss för o köra! Så vore ju sjukt om jag redan vore gravid innan vi ens "försökt fullt ut" haha! Men jag hoppas så innerligt!!
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 19:46:59 följande:

Jaha!! Ja men det hade varit grymt ju haha!! Jag önska det var så för mig. Jag vill ju också att det ska hända nu,nu,nu :,D :p

Haha men då är vi två köra du!! ;D hoppas vi plussar!!!!
Svar på tråden Bim oktober 2017