Inlägg från: number2 |Visa alla inlägg
  • number2

Bim oktober 2017

Hej jag hoppar in här...har bim 12 okt. Detta är 5e försöket till andra barnet. Blev gravid på andra försöket men slutade i mf (mitt första) runt v 8, sen har jag hållt mig ifrån familjeliv tills nu ;)

• number2

Fick ett svagt plus på cb early nu på em :) bim igår eller imorgon, lite osäkert...men visst är väll svaga plus också plus? När jag blev gravid med sonen var mitt plus starkt någon dag före bim. Fick mf i juli i år, den gången jag plussade var det också svagt så jag undrar ju om detta kommer gå vägen...hoppas!

• number2
    Frankie0911 skrev 2017-10-13 17:11:38 följande:

Något ser man där.. fick också mf i juli. har bim på tisdag och hoppas verkligen det tog sig denna gång.. känner en massa som tex molvärk och ont i brösten men visst behöver ju inte betyda något men lever på hoppet.

Det syns lite tydligare på riktigt. Min man säger att det är positivt men jag vill gärna testa igen. känner också massor, har vart säker på att jag är gravid bara för alla symptom som trötthet, kaffet smakar metall mm.. hoppas det tog sig för dig! :) Har du försökt länge?
Svar på tråden Bim oktober 2017