Emselie skrev 2017-10-15 14:36:45 följande:
Ja vi måste absolut följas åt nu, peppa varandra! Har du barn sen innan? Det här blir första barnet för mig och sambon. Han är 34 år och jag 23. Nu är en av mina bästa vänner gravid också. Vecka 8 eller något sådant, hade varit så kul om man kunde pricka in och bli gravida samtidigt. Hon säger det också, "kom igen nu, nu kan väl du bli gravid samtidigt" haha jo vi försöker säger jag. Vissa behöver bara kolla på sin sambo så blir dom gravida. Vi andra har det inte lika lätt tyvärr. Hur mycket man än vet att man har prickat in äl. Nu har jag börjat äta folsyra också, vet inte om det kan hjälpa till på traven att bli gravid, har hört olika meningar om det där. Men tänker att det inte kan skada.
Ja precis! Mer pepp åt folket haha! Vi har ett underverk som blir två i början på nästa år, skulle så så gärna vilja ha ett syskon snarast så att det inte blir så långt mellan dem. Lite mer än två år känns ganska perfekt för oss ;)
Min förra graviditet var jag och min bästis gravida nästan samtidigt, skiljer 5 månader mellan barnen och det är verkligen jätteskoj, så jag håller verkligen tummarna att du får ditt plus snart.
Ja men visst är det lurigt! Känns som att det inte egentligen spelar så stor roll när runt Äl man ligger, är det menat så är det menat. Typ.