CatjaL skrev 2017-10-18 14:21:21 följande:
Tack för grattis får jag säga oxå!
BIM nu på fredag. Enligt appen! Jag är inte så bra koll själv eftersom jag precis tagit ur spiralen så kan tyvärr inte svara på så mycke egentligen, utgår ifrån vad appen säger ! :)
Ge inte upp hoppet! Tycker du ska ta ett test imorgon redan, eftersom mensen är iaf 5 dagar sen idag. Håller tummarna för att det är ett plus för dig! :)
Vilket försök är du på?
Jag trodde först att jag inbillande mig mina symtom eftersom man varit inne & läst här & på andra olika sidor, känns som jag blivit dum i huvudet haha ! Man vill ju så gärna ;) alla får ju inga symtom så tidigt heller. Varit gravid en gång tidigare som jag valde att avbryta, var inte redo, och då kände jag inga symtom, började misstänka att jag kanske kunde vara gravid när mensen var över en vecka sen, hade inte så stor koll på mensen den tiden. Visade sig att jag var gravid i v6 om jag inte minns fel, är några år sen.
Aha ok, så BIM -2 för dig alltså, beroende lite på appen.
Men häftigt att få plussa på första försöket!
Nää visst man behöver ju inte ha några symtom alls. Men som du skriver, att när man är in här och läser blir man ju lite knäpp i huvudet känns det som.
Verkar som alla dessutom plussar jätte tidigt, än större anledning till att jag inte vågar hoppas. Dessutom har jag sedan tidigare en pco diagnos så orolig att mensen börjat krångla nu efter att den varit regelbunden.
Vi har försökt sedan jag slutade med p-piller i februari, så 8 ägglossningar har vi hunnit med.
Jag har såna konstiga "symtom" som gör att jag tror de bara är inbillningar då man såklart hoppas massor.
Bland annat just nu så har jag ont i sidorna av magen, typ hållkänsla. Har dessutom haft spänningar långt ner i magen till och från typ ovanför blygdbenet.
Men man sitter ju här på jobbet och känner efter alldeles för mkt. Jaja, få se hur länge jag kan hålla mig från att testa. Har inga tester hemma tänkte köpa idag eller imorgon när jag åker hem från jobbet.