Inlägg från: Matildalinea |Visa alla inlägg
  • Matildalinea

Bim oktober 2017

Hejsan ! Första försöket med första barnet ! Jag har beräknad bim ca 13/10 enligt appen (haft preventivmedel i ca 10 år så inget annat att gå på) är inne på ÄL+10 och har gjort misstaget som så många andra och testat nu tre dagar i rad med bara negativt såklart ... men jag könner inga symptom, känns som att det är kört då ..? :(

• Matildalinea
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-09 21:27:35 följande:

Nej tänk inte så. Det finns många som inte känner några symtom såpass tidigt. Utan gör ett test på bim dagen och se :)

Hihi tack för att du ger mig lite hopp ! Men har fått dör mig att man typ måste känna något, haha just därför känns det som att det är över för denna månaden och man bara väntar på att mensen skall komma så man får börja försöka igen !
  • Matildalinea

Fick mens som beräknat och tänkte jahopp, då va det bara att ta nya tag till nästa månad :( men samvaro min mens inte riktigt lika riklig som innan och endast 4-5 dagar istället för som vanligt 6-7 dagar.. tyckte detta va märkligt och blev tipsad att ta grav test, jag har själv inte kännt av symptom men nu när jag tog efter jag inte varit på toa på 4 timmar och int heller druckit så tycker jag att det visar svagt svagt på graviditetskollens .. är detta äns möjligt ? Eller kan jag inbilla mig för att jag önskar så ..? Skickar med bild så får ni gärna hjälpa mig ! (Tidigare test har varit total blanka, man kan inte äns försöka inbilla sig)

• Matildalinea
    Emselie skrev 2017-10-17 19:07:31 följande:

Jag ser också!!

Queva skrev 2017-10-17 19:12:47 följande:

Jag ser! Testa om 1-3dagar igen!

Men är det äns möjligt att de blir så ? Kan jag vara gravid trots mens och absolut inga symptom ?? Vågar ju inte tro på det då mitt hopp helt va borta ! :o

Blivit tipsad om att testa vanliga cb istället då dom visar bättre, gravidkollens kan vara tydligen visa mycket svagare i jämförelse .
  • Matildalinea
    Queva skrev 2017-10-17 19:23:41 följande:

Kan ju vara tidigt misfall? Och ibland får man mens fast man är gravid men ovanligt

Kan det vara så tråkigt som missfall ? :( :(
  • Matildalinea
    Queva skrev 2017-10-17 19:45:26 följande:

Jag vet inte..? Jag hade nog tagit ett annat med morgon urin! För å se..! Blir fe starkare gravid, svagare inte?

Ser du något på mina där uppe?

Tog detta 4 h senare !! Hsr varit neg innan mens så borde inte vara missfall ??

Svar på tråden Bim oktober 2017