Inlägg från: michimichi |Visa alla inlägg
  • michimichi

Bim oktober 2017

Hej! Har BIM 27/10, alltså väldigt sent i oktober men kvalar ändå in i tråden, tjoho! Har en dotter på snart 3 år och nu vill vi verkligen skaffa ett syskon till henne. Fick mensen idag, tre dagar sen... Drygt när man bara vill den ska komma så att det snart är dags för ÄL =) 

• michimichi

Bim-8 idag, försöker få till ett syskon. Känner inget speciellt, lite värk längst ner i magen och lite lätt illamående. Men kan vara vad som helst. Med första barnet mådde jag otroligt illa redan bim-1. Hoppas jag slipper illamående nästa gång

• michimichi
    miranda94 skrev 2017-10-22 22:12:05 följande:

Vad tror ni?

Vet inte riktigt när bim är då mensen är väldigt oregelbunden..

Tycker att jag skymtar ett streck!
  • michimichi

Jaha, negativ digitalt på bim-3, så nu känns det verkligen kört! Så ledsamt med ett "inte gravid" :(

• michimichi
    Lanza2017 skrev 2017-10-24 15:23:42 följande:

Jag fick negativt på digitalt på bim -2 och på självaste bim dagen fick jag gravid, så visst finns det hopp kvar:)

Tack för hoppet! Behövs verkligen. Varit så deppig idag!

Var det nu du plussat?
  • michimichi
    Lanza2017 skrev 2017-10-24 20:03:44 följande:

Ja man blir ju väldigt förstörd för att sen bli överlycklig, plussade i september men läser även denna tråd då o då, där några gick över till oktober, hoppas ni alla får ert pluss snart håller tummarna :)

Grattis till graviditeten! :)
  • michimichi

I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.

I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.

Svar på tråden Bim oktober 2017